لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

پابجی و فورتنایت در آی او اس 13 با اختلال مواجه می‌شوند

پابجی و فورتنایت در آی او اس 13 با اختلال مواجه می‌شوند

 اپل به تازگی و مشخصاً از روز پنجشنبه هفته گذشته فرایند عرضه نسخه نهایی آی او اس 13 را آغاز کرده است و حالا بررسی‌های کاربران حاکی از آن است که این نسخه با دو بازی محبوب پابجی موبایل و فورتنایت مشکل دارد.

کاربران اعلام کرده‌اند که بخش battle royale با مشکلات فنی بسیار زیادی مواجه هستند که باعث می‌شود تا کاربران امکان اجرای بازی به صورت درصد و دقیق را نداشته باشند. این مشکل به صورت مستقیم با سنسور تاچ دستگاه ارتباط دارد و به همین دلیل کاربران امکان کنترل کاراکتر و شلیک کردن به صورت بهینه را ندارند.

این مشکل باعث می‌شود تا بازی فرمان‌های تاچ را با باگ و تأخیرهای بسیار زیاد تشخیص دهد و این مسئله باعث ایجاد مشکلات بسیار زیادی می‌شود. به همین دلیل کاربرانی که با این مشکلات مواجه شده‌اند از کاربران دیگر درخواست کرده‌اند تا این نسخه از سیستم عامل همراه شرکت اپل را روی دستگاه‌های خود نصب نکنند و منتظر عرضه آپدیت‌های بعدی برای رفع مشکلات یاد شده باشند.

آی او اس 13 به تازگی برای کاربران آیفون‌ها آماده عرضه شده است و هنوز معلوم نیست که چه تعدادی از کاربران با این مشکلات مواجه شده‌اند. بر این اساس به کاربران توصیه می‌شود تا زمان عرضه نسخه نهایی و بدون باگ آپدیت‌های آی او اس صبر کنند و فعلاً اقدام به نصب این سیستم عامل در کنار بازی‌های یاد شده نکنند.

فورتنایت و پابجی از جمله بازی‌های محبوب برای کنسول‌ها، کامپیوترهای شخصی و دستگاه‌های همراه نظیر تلفن‌های هوشمند مبتنی بر سیستم عامل آی او اس و اندروید هستند و به همین دلیل بسیاری از کاربران درگیر اجرای این بازی‌ها هستند. همین مسئله باعث شده تا باگ‌های ایجاد شده در آی او اس 13 به هیچ وجه برای کاربران این بازی‌ها خوشایند نباشد. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373