لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

تحریم اسپاتیفای برای ایرانیان برداشته شد

تحریم اسپاتیفای برای ایرانیان برداشته شد

شرکت اسپاتیفای از امروز تحریم‌های خود علیه آی پی‌های ایرانی را برداشته و کاربران ایرانی می‌توانند بدون نیاز به ابزارهای تغییر آی پی موسیقی‌های مختلف مورد علاقه خود را در این سرویس پخش کنند.

تا پیش از این تحریم‌های اعمال شده در سرویس اسپاتیفای باعث می‌شد تا کاربران ایرانی امکان دسترسی مستقیم به این سرویس را نداشته باشند و برای پخش موسیقی‌های مختلف با چالش‌های بسیار زیادی مواجه باشند. استفاده از اسپاتیفای تا پیش از این مستلزم استفاده از ابزارهای گذر از تحریم و تغییر آی پی بود و کاربران ایرانی باید هویت خود را به کاربری در یک کشور دیگر تغییر می‌داند.

اما حالا کاربران ایرانی می‌توانند به صورت مستقیم از این سرویس برای پخش موسیقی‌ها، پادکست‌ها و دیگر محتوای صوتی استفاده کنند و دیگر نیازی به استفاده از ابزارهای تغییر دهنده آی پیکشور نیست و کاربران بدون نیاز به ابزارهای مختلف و جانبی می‌توانند از این سرویس به صورت آسان و راحت استفاده کنند.

اسپاتیفای یک سرویس فری میوم است که به صورت رایگان و پولی در اختیار کاربران قرار گرفته است. این سرویس در حالت رایگان امکان پخش موسیقی‌ها از طریق پخش تبلیغات و محدودیت‌های ویژه را به کاربران ارائه می‌دهد. علاوه بر این کاربران سرویس پریمیوم می‌توانند با پرداخت هزینه‌ای مشخص از طریق کارت‌های اعتباری بین‌المللی یا گیفت کارت اسپاتیفای اختصاصی از این سرویس به صورت آزادانه استفاده کنند.

برای دسترسی به اسپاتیفای در تلفن‌های هوشمند مبتنی بر آی او اس و اندروید، کامپیوترهای شخصی مبتنی بر سیستم عامل‌های ویندوز، مک او اس و حتی توزیع‌های لینوکسی و کنسول‌های بازی نظیر ایکس باکس و پلی استیشن و دیگر دستگاه‌های متصل به این سرویس کاربران دیگر نیازی به استفاده از ابزارهای جانبی ندارند و می‌توانند به صورت مستقیم این سرویس را روی دستگاه‌های خود برای پخش موسیقی‌ها استفاده کنند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420