لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

آی فیکس ایت آیفون 11 پرو مکس را به صورت ویدیوی زنده باز کرد

آی فیکس ایت آیفون 11 پرو مکس را به صورت ویدیوی زنده باز کرد

وب سایت آی فیکس ایت به تازگی و مشخصاً هم زمان با آغاز فرایند عرضه آیفون 11 پرو مکس اقدام به باز کردن این تلفن هوشمند و بررسی درونی و سخت افزاری این محصول کرده است.

این وب سایت امسال دست به نوآوری جدیدی زده و ویدیوی بازگشایی آیفون 11 را به صورت زنده در کانال یوتیوبی خود منتشر کرده است. در بررسی‌های این وب سایت، مشخص شده است که آیفون 11 پرو مکس دارای یک باتری دو سلولی است که یکی از آن‌ها دارای کانکتورهای بیشتری با کویل های شارژ بی‌سیم است. بر این اساس مشخص شده که آیفون 11 پرو نزدیک به 50 درصد شارژ خود را با سرعت بیشتری با استفاده از ابزارهای مبتنی بر شارژ بی‌سیم دریافت می‌کند. 

.h_iframe-aparat_embed_frame{position:relative;} .h_iframe-aparat_embed_frame .ratio {display:block;width:100%;height:auto;} .h_iframe-aparat_embed_frame iframe {position:absolute;top:0;left:0;width:100%; height:100%;}

این وب سایت عمده تمرکز خود برای بررسی آیفون 11 پرو مکس و اطلاعات داخلی آن را روی باتری و نحوه تعویض آن قرار داده است با این حال ویدیوی این وب سایت می‌تواند به عنوان ابزاری کارآمد برای آموزش به تعمیرکاران مختلف به حساب آید. آی فیکس ایت در این ویدیو فرایندی پیچیده را برای باز کردن آیفون 11 پرو مکس طی کرده است. آیفون‌های جدید به دلیل داشتن استاندارد IP68 به صورت وکیوم در اختیار کاربران قرار گرفته است و به همین دلیل پس از باز کردن پیش‌های پایینی دستگاه باید از ابزارهای ویژه برای جدا کردن نمایشگر از بدنه استفاده کرد که این مسئله روند باز کردن آیفون‌های جدید را بسیار دشوار می‌کند.

علاوه بر این بررسی‌های اولیه نشان از آن دارد که روند تعویض و جداسازی دوربین جلویی آیفون 11 پرو مکس بسیار آسان بوده و با یک کابل فلت می‌تواند اتصال دوربین با برد را مدیریت کرد.

با این حال این شرکت اعلام کرده که رون تعمیر پذیری آیفون‌های جدید بسیار مناسب بود و نسبت به تلفن‌های هوشمند دیگر روش‌های آسان‌تری برای باز کردن بدنه دارد و امتیاز 6 را برای تعمیر پذیری این محصول در نظر گرفته است. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420