لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

شواهدی از عرضه پاورکیس آیفون 11 پرو منتشر شد

شواهدی از عرضه پاورکیس آیفون 11 پرو منتشر شد

گزارش‌هایی که از اولین روز عرضه آیفون 11 پرو منتشر شده حاکی از آن است که شرکت اپل به زودی پاورکیس اورجینال این تلفن‌های هوشمند را آماده عرضه به بازار می‌کند. بر اساس گزارش وب سایت 9to5mac پاورکیس آیفون 11 پرو به زودی آماده عرضه به بازار می‌شود.

در این گزارش مشخص شده است که شرکت اپل سه اکسسوری جدید که از نوع پاورکیس هستند را در کدهای نسخه بتای آی او اس 13.1 به ثبت رسانده است. در این کدها مشخص شده که سه محصول جدید با مدل A2180، A2183 و A2184 به عنوان پاورکیس آیفون 11 پرو، آیفون 11 پرو مکس و آیفون 11 با سایز 6.1 اینچ به ثبت رسیده است. این اطلاعات نشان می‌دهد که شرکت اپل به زودی این محصولات را آماده عرضه به بازار می‌کند و کاربران در زمان دسترسی به نسخه عمومی آی او اس 13.1 امکان خرید این محصولات جانبی را خواند داشت.

مهم‌ترین تغییراتی که اپل در تولید و عرضه آیفون 11 پرو و دیگر نسخه‌های آیفون 2019 اعمال کرده به دوربین مربعی شکل آن‌ها مربوط می‌شود که با قالبی بزرگ‌تر طراحی شده‌اند و به همین دلیل قاب و پاورکیس این محصولات با محصولات جانبی آیفون X و XS مشابه نیستند. همین مسئله باعث می‌شود تا کاربران آیفون‌های جدید نیاز به خرید اکسسوری‌های متفاوت و قاب‌های دیگری برای تلفن‌های هوشمند خود داشته باشند.

اپل احتمالاً فرایند عرضه این اکسسوری ها را از ماه آینده آغاز می‌کند و کاربران امکان دسترسی و خرید این محصولات جانبی را خواهند داشت و می‌توانند آن‌ها را برای محافظت از بدنه و افزایش طول عمر باتری خود مورد استفاده قرار دهند. گفتنی است که قیمت این محصولات هنوز مشخص نشده است با این حال پیش بینی می‌شود که شرکت اپل در آینده نزدیک قیمت این محصولات را مشابه با پاورکیس آیفون 2018 و 2017 در نظر بگیرد. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373