لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

تمام مدل‌های آیفون 11 و آیفون 11 پرو مجهز به سیستم دینامیک مدیریت بازدهی هستند

تمام مدل‌های آیفون 11 و آیفون 11 پرو مجهز به سیستم دینامیک مدیریت بازدهی هستند

بررسی‌های اولیه از آیفون‌های 2019 حاکی از آن است که اپل در تولید این محصولات سیستمی پیشرفته را برای مدیریت باتری در نظر گرفته است. سیستم دینامیک مدیریت بازدهی در آیفون 11 و آیفون 11 پرو یک ابزار پیشرفته است که از آن طریق دستگاه به صورت خودکار میزان مصرف انرژی خود را تشخیص داده و بر آن اساس بازدهی دستگاه را کنترل می‌کند.

این اطلاعات اولین بار توسط وب سایت 9to5mac و از طریق یکی از اسناد داخلی اپل در مورد پشتیبانی رم افزاری و سخت افزاری آیفون‌ها منتشر شده است. اپل در این سند اعلام کرده که سیستم هوشمند یاد شده به صورت پیشرفته و خودکار می‌تواند میزان مصرف باتری و بازدهی را کنترل کند تا از کاهش عمر مفید باتری جلوگیری شود.

اپل اعلام کرده که با استفاده از این سیستم هوشمند؛ باتری لیتیوم یونی به کار رفته در آیفون 11 و آیفون 11 پرو می‌تواند با استفاده از این سیستم هوشمند به صورت طولانی‌تر کار کند و زمان به اتمام رسیدن عمر مفید باتری آیفون‌های جدید کاهش پیدا کند.

این قابلیت به صورت پیش‌فرض فعال بوده با این حال کاربران می‌توانند آن را از طریق بخش Settings > Battery > Battery Health تغییر دهند. این قابلیت در حالی ارائه شده است که شرکت اپل تا پیش از این به خاطر کاهش عمدی سرعت آیفون‌ها به صورت عمدی با مشکلات بسیار زیادی مواجه شده بود و حالا این شرکت به دنبال ارائه ابزاری برای حفظ عمر مفید باتری در کنار افزایش نهایت بازدهی تلفن‌های هوشمند است که همین حالا در اختیار کاربران آیفون‌های جدید قرار گرفته است.

گفتنی است که آیفون 11 و 11 پرو از روز جمعه آماده عرضه به بازار شده است و کاربران و خبرگزاری‌های مختلف در حال بررسی و کشف اطلاعات ویژه و خاص این محصولات هستند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420