لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

سردرگمی در مورد رجیستر آیفون 11 و آیفون 11 پرو

سردرگمی در مورد رجیستر آیفون 11 و آیفون 11 پرو

 نزدیک به دو هفته پس از انتشار خبرهای مربوط به سوءاستفاده از اطلاعات هویتی حجاج و برخی از مسافرین برای رجیستری گوشی‌های قاچاق در شبکه همراه ایران، حالا مشخص شده است که برخی از گوشی‌های موجود در بازار از شبکه همراه ایران خارج و قطع شده‌اند. این مسئله تأثیر قابل توجهی در رجیستر آیفون 11 و آیفون 11 پرو شده است.

طی روزهای گذشته گوشی‌هایی که به تازگی در حساب کاربری مصرف کنندگان و فروشندگان تلفن‌های همراه در سامانه همتا ثبت شده بود، اخیراً از این سامانه حذف شده است و امکان استفاده از آن‌ها وجود ندارد. این اتفاق در حالی رخ داده که هیچ اطلاع رسانی قبلی و هشداری به مصرف کنندگان یا فروشندگان ارائه نشده بود و دستگاه‌ها به یک‌باره در شبکه مسدود شده‌اند.

علاوه بر این، هزینه واردات گوشی‌های مسدود شده در سامانه گمرکی پرداخت شده بود و اطلاعات مربوط به رجیستری آن‌ها در پنل کاربری سامانه همتای مصرف کنندگان و فروشندگان ذخیره شده بود. با این حال اطلاعات مربوط به رجیستری این تلفن‌های همراه در سامانه همتا به صورت یک‌باره حذف شده است و امکان استفاده از آن‌ها در شبکه مخابراتی وجود ندارد.

این مسئله در کنار عرضه محصولات جدید شرکت اپل نظیر آیفون 11 و آیفون 11 پرو باعث سردرگمی‌های بسیار زیادی در بازار فروش تلفن‌های هوشمند شده است. فروشندگان و مصرف کنندگان تلفن‌های همراه در حال حاضر نمی‌دانند که آیا امکان رجیستر آیفون 11 و آیفون 11 پرو در شبکه همراه ایران وجود دارد یا امکان فروش و عرضه این محصول برای مدت زمان مشخص در بازار ایران وجود نخواهد داشت.

با توجه به این مسئله باید منتظر بود و دید که در ساعات و روزهای آینده تغییرات ویژه‌ای در روند رجیستر محصولات جدید به وجود میاید یا روند فروش این محصولات همچنان با سردرگمی‌ها همراه خواهد بود.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420