لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپل آرکید امشب برای آیفون و آیپد عرضه می‌شود

اپل آرکید امشب برای آیفون و آیپد عرضه می‌شود

شرکت اپل از امشب تصمیم دارد تا سرویس اپل آرکید را همراه با آی او اس 13 آماده عرضه به کاربران کند.

بر این اساس کاربران از امشب می‌توانند به این سرویس برای اجرای بازی‌های مختلف برای مدت زمان مشخص دسترسی داشته باشند. برای دسترسی به بازی‌های ارائه شده در این سرویس کاربران باید هزینه‌ای مشخصی را از طریق اکانت کاربرانی اپل آیدی خود به شرکت اپل پرداخت کنند. این سرویس باعث می‌شود تا کاربران به جای خرید تک تک بازی‌های ارائه شده در اپ استور، اقدام به خرید اشتراک زمانی بازی‌ها کنند و به مجموعه‌ای عظیم از بازی‌ها دسترسی داشته باشند.

شرکت اپل سرویس آرکید را به گونه‌ای آماده عرضه به کاربران کرده است که خرید اشتراک آن از طریق کارت‌های اعتباری نیازی به پرداخت هزینه برای مدت زمان مشخص ندارد و کاربران می‌توانند آن را به صورت رایگان استفاده کنند. البته اپل پس از پایان یافتن اشتراک رایگان زمانی، اقدام به کسر هزینه از کارت اعتباری برای ارائه این سرویس به صورت پولی می‌کند.

با این حال کاربرانی که تمایل به خرید اشتراک این سرویس از طریق گیفت کارت را دارند باید از همان ابتدا اقدام به شارژ حساب کاربری اپل آیدی خود کرده تا به این بازی‌های جدید دسترسی داشته باشند. گفتنی است که بازی‌های یاد شده برای مدت زمانی مشخص که کاربران اشتراک ماهانه این سرویس را خریداری کرده باشند در اختیار آن‌ها قرار می‌گیرد و پس از پایان یافتن آن کاربران باید این سرویس را به صورت ماهانه تمدید کنند. کاربران برای دسترسی به این سرویس باید به نسخه های جدید سیستم عامل های شرکت اپل دسترسی داشته باشند.

گفتنی است که سرویس اپل آرکید روی تمامی محصولات اصلی اپل شامل آیفون، آیپد، اپل تی وی و کامپیوترهای مک قابل خریداری و استفاده است و عناوین بازی ارائه شده در آن را می‌توان به صورت بهینه در دستگاه‌های مختلف این شرکت اجرا کنند. لازم به ذکر است که آسان‌ترین روش برای دستیابی به اشتراک این سرویس خرید گیفت کارت اپل و شارژ اپل آیدی است. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420