لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپل نام تجاری Slofies را به ثبت رساند

اپل نام تجاری Slofies را به ثبت رساند

شرکت اپل تنها یک روز پیش از آغاز فرایند فروش محصولات جدید نظیر آیفون 11 پرو و اپل واچ سری 5 اقدام به ثبت نام تجاری اسلوفی کرده است.

اسلوفی قابلیت جدیدی است که اپل در تلفن‌های هوشمند آیفون 11 پرو و آیفون 11 پرو مکس ارائه شده است که از آن طریق کاربران می‌توانند با استفاده از دوربین ترودپت ویدیوهای اسلوموشن را با کیفیت بسیار بالا و در فریم ریت 120 fps به ثبت برسانند. نام Slofies ترکیبی از کلمه سلفی و اسلوموشن است که به صورت « اسلوفی » شناخته می‌شود.

تصاویر اسلوفی با استفاده از دوربین سلفی می‌توانند ویدیوهای اسلوموشن را با فریم ریت و با کیفیت بالا به ثبت برسانند. کاربران برای دسترسی به این قابلیت جدید کافی است اپلیکیشن Camera آیفون 11 پرو و آیفون 11 پرو مکس را باز کرده و در بخش دوربین جلویی یا همان ترودپت به بخش اسلوفی ها سوایپ کنند تا به صورت بهینه و کارآمد بتوانند تصاویر با کیفیت را به صورت اسلوموشن به ثبت برسانند.

گفتنی است که این قابلیت صرفاً به صورت استثنایی برای کاربران آیفون 11 پرو و نسخه مکس آن آماده عرضه شده است و کاربران تلفن‌های هوشمند دیگر امکان دسترسی به آن را نخواهند داشت. این قابلیت جدید در دوربین آیفون 11 توسط وب سایت‌های مختلف نظیر The Verge بررسی شده است و کاربران در طول 24 ساعت آینده و با عرضه عمومینسخه‌های جدید تلفن‌های هوشمند اپل در سراسر جهان بررسی‌های خود از این قابلیت تازه معرفی شده را منتشر خواهند کرد.

تصاویر Slofies می‌توانند به صورت کاملاً حرفه‌ای تصاویر اسلوموشن را به صورت کاملاً سینماتیک به ثبت برسانند که باعث خاطره‌انگیزتر شدن ویدیوها و تصاویر مختلف می‌شود.

گفتنی است که آیفون 11 پرو از روز شنبه در بازار ایران آماده دسترسی خواهد بود و علاقه‌مندان می‌توانند آن را از اپل اِن آی سی خریداری کنند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420