لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

آیفون 11 و آیفون 11 پرو فردا آماده عرضه به بازار می‌شود

آیفون 11 و آیفون 11 پرو فردا آماده عرضه به بازار می‌شود

 شرکت اپل تصمیم دارد تا از فردا فرایند عرضه آیفون 11 و آیفون 11 پرو را به بازار جهانی آغاز کند. بر این اساس کاربران در بسیاری از کشورهای جهان امکان خرید این تلفن‌های هوشمند را خواهند داشت.

بسیاری از اپل استورهای رسمی از همین حالا فرایند آماده‌سازی برای عرضه آیفون 11، آیفون 11 پرو و اپل واچ سری 5 را انجام داده‌اند و از فردا این محصولات را آماده عرضه به بازار می‌کنند. یکی از اتفاقاتی که احتمالاً طبق رسم هرساله تکرار می‌شود نیز جمع شدن و صف بستن علاقه‌مندان برای خرید این محصولات جدید در مقابل اپل استورها است.

با توجه به شرایط یاد شده می‌توان حدس زد که با یک روز تأخیر، فرایند فروش آیفون 11 پرو و اپل واچ سری 5 در ایران نیز آغاز شود و کاربران ایرانی نیز بتوانند این محصولات را از بازار ایران تهیه کنند. گفتنی است که هنوز هیچ اطلاعات دقیقی از نحوه رجیستری این تلفن‌های هوشمند در شبکه همراه ایران مشخص نشده است. با این حال پیش بینی می‌شود که در آینده‌ای نزدیک امکان ورود مسافری این محصولات در شبکه همراه ایران نیز میسر شود.

آیفون 11 پرو و اپل واچ سری 5 از جدیدترین محصولات اصلی و استراتژیک شرکت اپل هستند که در نوزدهم شهریور معرفی شدند و فرایند عرضه آن‌ها از فردا، معادل بیست و نه شهریور آغاز می‌شود. اپل همچنین چند ساعت پیش از آغاز کار اپل استورهای رسمی فرایند آماده‌سازی و عرضه نسخه عمومی و نهایی سیستم عامل‌های جدید خود نظیر آی او اس 13، آیپد او اس، واچ او اس 6 و مک او اس کاتالینا را آغاز کند و کاربران می‌توانند با دانلود و نصب این نسخه‌های جدید از سیستم عامل‌های جدید خود اقدام به استفاده بهینه از دستگاه‌های خود کنند.

کاربران ایرانی می‌توانند آیفون 11 و آیفون 11 پرو به همراه دیگر محصولات جدید اپل را از طریق وب سایت فروشگاه آنلاین اپل اِن آی سی خریداری کنند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420