لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

رم آیفون 11 پرو و پرو مکس 4 گیگابایت است

رم آیفون 11 پرو و پرو مکس 4 گیگابایت است

 بررسی‌های فنی انجام شده توسط توسعه دهندگان و برخی از تحلیلگران حاکی از آن است که رم آیفون 11 پرو و پرو مکس برابر با 4 گیگابایت است.

اپل به صورت رسمی اطلاعات فنی مربوط به رم محصولات همراه خود را منتشر نمی‌کند؛ با این حال از زمان معرفی آیفون‌های 2019 در جریان کنفرانس 10 سپتامبر تا به امروز پیش بینی می‌شد تا رم آیفون 11 پرو و پرو مکس برابر با 4 گیگابایت باشد. اما حالا تست‌های بنچ مارک این مسئله را تائید کرده‌اند و مشخص شده که آیفون 11، آیفون 11 پرو و آیفون 11 پرو مکس هر سه دارای 4 گیگابایت رم هستند.

این اطلاعات در حالی منتشر شده که اطلاعات پیشین حاکی از آن بودند که آیفون 11 پرو و پرو مکس 2 گیگابایت رم بیشتر نسبت به آیفون 11 دارند و حافظه اجرایی این دو تلفن هوشمند پرچم‌دار برابر شش گیگابایت است. این در حالی است که اطلاعات اخیر نشان دهنده آن است که تمامی آیفون‌های معرفی شده در دهم سپتامبر 2019 مجهز به 4 گیگابایت رم هستند.

اطلاعات رم آیفون 11 پرو توسط تست‌های بنچ مارک و Xcode به دست آمده‌اند و بسیاری از توسعه دهندگان از همین حالا ظرفیت حافظه اجرایی این محصولات را مشخص کرده‌اند.

این در حالی است که برخی از مدل‌های آیفون 2018 مجهز به 3 گیگابایت رم بودند و اپل در توسعه آیفون‌های جدید تنها یک گیگابایت حافظه دستگاه‌های خود را افزایش داده است. حافظه رم 4 گیگابایت برای تلفن‌های هوشمند اخیر اپل در کنار توسعه نرم افزار و سخت افزاری این محصولات به صورت یکپارچه باعث می‌شود تا کاربران بتوانند به صورت بهینه‌تر از دستگاه‌های خود برای اجرای وظیفه‌های مالتی تسکینگ استفاده کنند.

گفتنی است، اپل تصمیم دارد تا از فردا فرایند فروش آیفون‌های 2019 را آغاز کند و این محصولات احتمالاً از شنبه قابل خریداری در ایران خواهند بود.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420