لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

نقشه‌های جدید به مدرن وارفیر از طریق محتوای قابل دانلود عرضه می‌شود

نقشه‌های جدید به مدرن وارفیر از طریق محتوای قابل دانلود عرضه می‌شود

 شرکت اکتیویژن اعلام کرده که بازی مدرن وارفیر را از طریق محتوای قابل دانلود آپدیت می‌کند و نقشه‌های جدیدی را به آن اضافه می‌کند.

بازی مدرن وارفیر، نسخه ریبوت و دوباره ساخته شده نسخه اولیه این بازی بود که در سال 2007 منتشر شده بود و حالا قرار است با همان داستان و سبک و سیاق، اما با گیم پلی و کیفیتی متفاوت آماده عرضه شود. اکتیویژن اعلام کرده که نسخه 2019 مدرن وارفیر قرار است همان نقشه‌های قدیمی دوازده سال پیش را داشته باشد با این حال نقشه‌های جدید از طریق DLC ها به کاربران آماده عرضه می‌شود که با نسخه اصلی این بازی متفاوت است و قابلیت‌های جدیدی را به کاربران ارائه می‌دهد.

این محتوای جدید همچنین برخی از کاراکترهای بازی را آپدیت و تغییر می‌دهد. بر این اساس کاربران صرفاً محدود به کاراکترهای قدیمی این بازی نظیر Gaz، Soap و Capitan Price نخواهند بود و افراد دیگری نیز به این بازی اضافه خواهند شد تا کاربران بتوانند با سبک و سیاق جدیدی این بازی را اجرا کنند.

کال آف دیوتی مدرن وارفیر 1 یکی از محبوب‌ترین نسخه‌های سری بازی‌های ندای وظیفه بوده است که در طول دو دهه گذشته آماده عرضه به بازار شده است. همین مسئله باعث شده تا اکتیویژن به عنوان صاحب امتیاز اصلی این مجموعه بازی‌ها اقدام به بازسازی این بازی و عرضه دوباره آن به کاربران کند.

بر این اساس دی ال سی‌های ارائه شده در بازی مدرن وارفیر جدید باعث ایجاد تجربه‌ای بهتر برای کاربران می‌شود. علاوه بر این باید اعلام کرد که این محتوای قابل دانلود فقط برای کاربران قانونی این بازی ارائه می‌شود و کاربرانی که از نسخه کرک شده آن استفاده می‌کنند امکان دسترسی به این قابلیت‌های جدید را نخواهند داشت. بر دریافت نسخه قانونی این بازی کاربران می‌توانند اقدام به خرید گیفت کارت و شارژ حساب کاربری خود کرده و بازی یاد شده را از سرورهای اختصاصی دانلود و نصب کنند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420