لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

آیپد پرو 2019 احتمالا با سیستم شارژ بی سیم آماده عرضه به بازار میشود

آیپد پرو 2019 احتمالا با سیستم شارژ بی سیم آماده عرضه به بازار میشود

شایعات در مورد آیپد پرو 2019 تنها یک هفته پس از معرفی آیفون 11 و آیفون 11 پرو مکس در حال انتشار است که حالا خبرگزاری‌ها حاکی از آن است که اپل 250 میلیون دلار روی شیشه‌های کورنینگ سرمایه گذاری می‌کند که احتمالاً قرار است برای سیستم شارژ بی‌سیم در بخش پنل پشتی این تبلت های حرفه ای مورد استفاده قرار گیرد.

اپل تصمیم دارد تا پنل های شیشه‌ای را برای آیفون، آیپد و آیپد پرو در کنار ساعت‌های هوشمند اپل واچ مورد استفاده قرار دهد که شیشه‌های کورنینگ احتمالاً برای محافظت از صفحات نمایش و پنل های پشتی این محصولات مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

اپل با سرمایه گذاری اخیر خود در تولید شیشه‌های کورنینگ تصمیم دارد تا روند ساخت و طراحی شیشه‌های مقاوم‌تر برای آیپد پرو 2019 را افزایش دهد. آیپد پرو احتمالاً مجهز به پنل پشتی شیشه‌ای می‌شود که از آن طریق امکان قرار دادن کویل شارژ بی‌سیم را در پشت باتری فراهم می‌کند و به کاربران امکان شارژ کردن آیپدها به صورت بی‌سیم را خواهد داد.

اپل اولین بار از سیستم شارژ بی‌سیم در سال 2017 در کنار معرفی آیفون X و آیفون 8 در کنار نسخه پلاس آن رونمایی کرد و برای دو سال بعد تمامی آیفون‌های خود را با این قابلیت آماده عرضه به بازار کرد. در این میان، پیش بینی ها حاکی از آن است که شرکت اپل تلاش دارد تا این قابلیت را در محصولات دیگر خود، نظیر آیپد پروها اضافه کند. بر این اساس کاربران می‌توانند در آینده نزدیک با استفاده از آیپد پرو 2019 باتری دستگاه خود را از طریق پدهای بی‌سیم مبتنی بر استاندارد Qi شارژ کنند و دیگر نیازی به اتصال سیمی نداشته باشند و به صورت یکپارچه تمامی محصولات خود را شارژ کنند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373