لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

تصویری احتمالی از آیپد پرو با دوربین سه گانه منتشر شد

تصویری احتمالی از آیپد پرو با دوربین سه گانه منتشر شد

 شایعات منتشر شده از فعالیت های آینده شرکت اپل حاکی از آن است که این کمپانی در تلاش است تا نسل جدید آیپد پرو با دوربین سه گانه را در جریان اکتبر 2019 آماده معرفی و عرضه به بازار کند.

در این میان، تصویری توسط Sonny Dickson منتشر شده که نشان دهنده ظاهر احتمالی آیپد پرو با دوربین سه گانه است. آیپد پرو با دوربین سه گانه احتمالا ظاهری مشابه با آیفون 11 پرو خواهد داشت و اپل این محصول را با شباهت با تلفن های هوشمند خود آماده معرفی و عرضه به بازار میکند.

اپل امسال با معرفی و عرضه آیفون 11 پرو و 11 پرو مکس سری محصولات خود با پسوند «پرو» را کامل کرد و حالا هر سه محصول اصلی شرکت اپل شامل مک بوک پرو، آیپد پرو و آیفون پرو نیز آماده عرضه به بازار شده است. در این میان مشخص شده است که شرکت اپل در تلاش است تا طراحی اختصاصی خود را که در آیفون 11 پرو و نسخه مکس آن استفاده کرده را در آیپد پرو نیز مورد استفاده کند.

آیپد پرو 2019 به عنوان چهارمین نسل از این تبلت های حرفه ای احتمالا قرار است در جریان ماه اکتبر و در کنفرانس زمستانی اپل آماده رونمایی و عرضه به بازار شود. بر این اساس میتوان پیش بینی کرد که اپل علاوه بر تعبیه دوربین سه لنز در این محصول تلاش دارد تا قابلیت های بیشتری نظیر تصویر برداری با کیفیت 4K و پوشش های جدید را آماده عرضه به کاربران کند.

پیش بینی ها همچنین حاکی از آن است که شرکت اپل در معرفی و عرضه آیپد پرو 2019 از دو مدل 11 اینچی و 12.9 اینچی رونمایی خواهد کرد. همچنین اپل احتمالا تغییرات زیادی در بخش جلویی آیپد پرو 2019 نمیدهد و تغییرات ظاهری این محصول به رنگ و پنل پشتی این محصولات مربوط خواهد شد. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420