لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

آیفون 11 و ایفون 11 پرو مجهز به مودم‌های اینتل هستند

آیفون 11 و ایفون 11 پرو مجهز به مودم‌های اینتل هستند

 بررسی‌های اولیه حاکی از آن است که شرکت اپل در تولید انبوه آیفون 11 و ایفون 11 پرو از مودم‌های اینتل استفاده کرده است.

وب سایت PC Mag در بررسی اولیه خود از تلفن‌های جدید شرکت اپل اعلام کرده که این کمپانی تلاشی برای همکاری با شرکت کوالکام در زمینه تأمین تراشه‌های ارتباطی نکرده است و در نهایت خط تولید آیفون 11 و ایفون 11 پرو با تراشه ارتباطی شرکت اینتل تولید و آماده عرضه به بازار شده‌اند.

این گزارش در حالی منتشر شده است که خبرهای چند ماه گذشته حاکی از آن بودند که شرکت اپل با کوالکام به توافق رسیده است و در آینده نزدیک همکاری این دو شرکت در زمینه تأمین تراشه‌های ارتباطی تلفن‌های هوشمند آیفون آغاز می‌شود. با این حال به نظر می‌رسد که شرکت اپل در تولید محصولات جدید خود با این شرکت همکاری نکرده است و همانند گذشته با شرکت اینتل در این زمینه همکاری کرده است.

بر این اساس مشخص شده است که آیفون 11 و ایفون 11 پرو همانند نسخه‌های 2018 تلفن‌های هوشمند اپل، شامل آیفون XS و XS max مجهز به تراشه‌های ارتباطی اینتل شده‌اند. البته این اطلاعات توسط وب سایت PC Mag منتشر شده است و این وب سایت اعلام کرده که تنها یک نسخه از این دو مدل تلفن هوشمند را برای تست در اختیار داشته که هر دو آن‌ها مجهز به تراشه‌های تولید شده توسط اینتل بوده‌اند.

بر این اساس ممکن است در روزهای آینده مشخص شود که شرکت اپل بخشی از خط تولید این تلفن‌های هوشمند خود را همانند آیفون X با تراشه‌های ارتباطی تولید شده توسط کوالکام آماده عرضه به بازار کرده است. گفتنی است که اپل در سال 2017 میلادی اقدام به عرضه آیفون X در دو مدل با تراشه‌های تولید شده توسط کوالکام و بخشی دیگر با تراشه‌های اینتل آماده عرضه به بازار کرده بود.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420