لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

کنترلر بی‌سیم NES برای نینتندو سوئیچ منتشر شد

کنترلر بی‌سیم NES برای نینتندو سوئیچ منتشر شد

شرکت نینتندو به تازگی کنترلر بی‌سیم NES را برای کاربران و طرفداران کنسول سوئیچ آماده عرضه کرده است.

نینتندو سوئیچ از این پس می‌تواند به صورت بی‌سیم به کنترلر بی‌سیم NES متصل شود و امکان اجرای بازی‌های مختلف را به کاربران ارائه دهد. نینتندو تا پیش از این برای افزایش سطح طرفداران خود اقدام به معرفی و عرضه برخی از بازی‌های نوستالژیک NES را برای کاربران آماده عرضه کرده بود و حالا کنترلر جدید می‌تواند تجربه‌ای بهتر را ارائه دهد.

کنترلر بی‌سیم NES دارای طراحی متفاوتی نسبت به کنترلر اصلی و قدیمی خود است و دکمه‌های جدیدی به آن اضافه شده تا با بازی‌های مدرن و پیشرفته امروزی نیز سازگار باشد. نینتندو در تلاش است تا با عرضه این کنترلر در کنار بازی‌های مختلف کاربران را به استفاده کنسول سوئیچ تشویق کند.

خرید کنترلر بی‌سیم NES همچنین به کاربران امکان خرید اشتراک بازی‌های نوستالژیک نینتندو را با قیمت 4 دلار در ماه می‌دهد. البته کاربران می‌توانند با پرداخت 20 دلار به صورت سالانه از این سرویس به طور طولانی‌تر استفاده کنند.

این کنترلر قرار است با قیمت 29.99 دلار آماده عرضه به بازار شود؛ با این حال کاربران می‌توانند باندل جفت این کنترلر را برای بازی‌های دو نفره خریداری کنند و از آن برای اجرای بازی‌های مختلف استفاده کنند.

بازی‌های قابل اجرا با استفاده کنترلر بی‌سیم NES شامل عناوین قدیمی نینتندو است که برای کاربران نوستالژیک خواهد بود و شامل سری بازی‌های جدید و مدرن سوئیچ نیز می‌شود.

این کنترلر جدید احتمالاً در آینده نزدیک آماده عرضه در بازار ایران نیز می‌شود و کاربران ایرانی می‌توانند آن را برای اجرا در کنسول نینتندو سوئیچ مورد استفاده قرار گیرد. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420