لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

گوگل پیکسل 4 و تقلید بی‌چون و چرا از آیفون 11 پرو

گوگل پیکسل 4 و تقلید بی‌چون و چرا از آیفون 11 پرو

 شرکت گوگل تصمیم دارد تا در روز 15 اکتبر 2019 از گوگل پیکسل 4 رونمایی کند که اطلاعات و تصاویر فاش از این محصول حاکی از تقلید بی‌چون و چرای اهالی مانتین ویوو از آیفون 11 پرو است.

مدت زیادی از موج تبلیغاتی منفی گوگل و سامسونگ علیه محصولات جدید اپل نمی‌گذرد؛ گوگل نزدیک به دو سال پیش در زمان معرفی نسخه جدید گوشی پیکسل خود با معرفی اتصال جک 3.5 میلی متری تلاش داشت تا آیفون‌های شرکت اپل را به سخره بگیرد. با این حال این شرکت در نسخه بعدی تلفن‌های هوشمند خود جک 3.5 میلی متری را حذف کرد و حتی ناچ یا همان بریدگی بالای نمایشگر را نیز دقیقاً با شباهت به آیفون‌های جدید مورد استفاده قرار داد.

اما حالا گوگل دست به تقلیدی بزرگ‌تر زده است و طراحی دوربین آیفون 11 پرو را هدف قرار داده است. گوگل پیکسل 4 هنوز به صورت رسمی معرفی نشده است؛ با این حال اخیراً تصاویر زیادی از این تلفن هوشمند فاش شده است. اخیراً 21 تصویر از نحوه طراحی و مشخصات سخت افزاری در کنار رابط کاربری گوگل پیکسل 4 منتشر شده که نشان دهنده آن است که این محصول شباهت بسیار زیادی به آیفون 11 پرو دارد. البته گوگل از همین حالا کمپین تبلیغاتی این محصول را آغاز کرده است و در آینده نزدیک تصمیم دارد تا از این محصول به صورت رسمی رونمایی کند.

گوگل در کمپین تبلیغاتی خود و ویدیوهایی که از این محصول منتشر کرده هیچ اشاره‌ای به دوربین پشتی این محصول نکرده است؛ با این حال تصاویر فاش شده حاکی از آن است که گوگل پیکسل 4 مجهز به دوربین سه لنز در قالب یک مربع خواهد بود که شباهت بسیار زیادی به آیفون 11 پرو دارد. البته این تصاویر به صورت رسمی تائید نشده است و باید تا زمان معرفی این تلفن هوشمند منتظر باقی ماند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت