لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

تحویل آیفون 11 پرو برای برخی از کشورها از جمعه آغاز می‌شود

تحویل آیفون 11 پرو برای برخی از کشورها از جمعه آغاز می‌شود

 شرکت اپل تصمیم دارد تا تحویل آیفون 11 پرو و دیگر تلفن‌های هوشمند جدید خود را در روز جمعه و هم‌زمان با آغاز فرایند فروش فیزیکی این محصولات در برخی از کشورها آغاز کند. 

بر این اساس افرادی که اقدام به پیش خرید آیفون 11 پرو و دیگر محصولات معرفی شده در جریان رویداد دهم سپتامبر 2019 کرده‌اند، از روز جمعه می‌توانند محصول خود را درب منزل تحویل بگیرند و اپل امکان تحویل سریع این محصولات را هم زمان با آغاز فروش فیزیکی آن‌ها در اپل استورها آغاز کرده است.
اطلاعات یاد شده از طریق بخش پیگیری سفارش‌های وب سایت رسمی اپل به دست آمده است که مشخص شده که اپل در کشورهایی نظیر کانادا، آمریکا، انگلستان و برخی از کشورهای غرب اروپا فرایند تحویل را به صورت سریع‌تر انجام می‌دهد و در روز جمعه محصولات را به کاربران تحویل خواهد داد.
اپل از روز جمعه هفته گذشته فرایند پیش فروش آیفون 11 و نسخه پرو و پرو مکس آن را در کنار اپل واچ سری 5 آغاز کرده است و حالا قرار است محصولات خریداری شده برای آن دسته از افرادی که سریع‌تر اقدام به ثبت سفارش در وب سایت رسمی اپل کرده‌اند از روز جمعه آغاز شود.
امسال یکی از معدود دفعاتی است که شرکت اپل فرایند تحویل محصولات پیش فروش شده خود را به صورت سریع و هم‌زمان با آغاز فرایند فروش فیزیکی این محصولات در اپل استورها، آغاز می‌کند. بر این اساس می‌توان پیش بینی کرد که محصولات خریداری شده به صورت سریع‌تر در اختیار کاربران قرار گیرند.
در این میان، کاربران دیگری که تمایل به خرید آیفون‌های جدید دارند و هنوز اقدام به پیش خرید این محصولات نکرده‌اند می‌توانند روز جمعه به اپل استورهای رسمی در کشورهای مختلف جهان مراجعه کرده و محصول مورد نظر خود را خریداری کنند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420