لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

مینگ چی کو: تقاضا برای خرید آیفون 11 پرو بیشتر از آیفون 11 است

مینگ چی کو: تقاضا برای خرید آیفون 11 پرو بیشتر از آیفون 11 است

مینگ چی کو تنها یک هفته پس از رونمایی از مدل‌های جدید تلفن‌های هوشمند آیفون گزارشی مفصل پیش بینیهای آیفون 11 و نظرات جدید خونه را منتشر کرده است و در آن اعلام کرده که تقاضا برای خرید آیفون 11 پرو بیشتر از آیفون 11 است.

وی اعلام کرده که شرکت اپل در بازار آمریکا تعداد بیشتری از مدل‌های پرچم‌دار و گران قیمت آیفون 11 پرو را به فروش می‌رساند این در حالی است که بازار چین تمایل بیشتری به آیفون 11 خواهد داشت. بر این اساس، کاربران آمریکایی تعداد بیشتری تلفن‌های هوشمند آیفون 11 پرو را خریداری خواهند کرد و اپل امسال با تولید و عرضه آیفون 11 می‌تواند تغییرات ویژه‌ای در سهم خود در بازار تلفن‌های هوشمند چین ایجاد کند.

بر اساس پیش بینی‌های TF Securities اپل تا پایان سال 2019 میلادی بین 70 تا 75 میلیون تلفن هوشمند آیفون 11 را به فروش می‌رساند که نسبت به سال قبل نزدیک به 5 تا 10 میلیون واحد افزایش داشته است. گفتنی است که اپل در بازه زمانی مشابه در سال گذشته بین 65 تا 70 میلیون تلفن هوشمند را در بازار فروخته بود که با وجود افزایش سطح فروش نتوانسته بود به سطح مورد انتظار سهام داران برد.

مینگ چی کو اعلام کرده که شرکت اپل امسال با تغییراتی که در نسل جدید تلفن‌های هوشمند خود داده می‌تواند با مشکلات مربوط به کاهش میزان فروش آیفون‌ها که سال گذشته اتفاق افتاد رقابت کند.

اپل در سال جاری میلادی تلاش کرده تا تمرکز بیشتری روی بازار تولید محصولات بهینه و ارزان قیمت کند. کینگ چی کو همچنین اعلام کرده که بسیاری از کاربران آیفون 6، 6 اس و 7 که در طول دو سال گذشته تمایلی برای خرید نسخه‌های جدید آیفون را نداشتند، امسال تصمیم به ارتقای تلفن هوشمند خود می‌گیرند و این مسئله به خودی خود سطح فروش آیفون‌ها و در نهایت درآمد اپل را افزایش می‌دهد. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420