لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

مینگ چی کو: درخواست برای رنگ‌های جدید آیفون 11 بیشتر است

مینگ چی کو: درخواست برای رنگ‌های جدید آیفون 11 بیشتر است

یک هفته از زمان برگزاری کنفرانس دهم سپتامبر گذشته است و حالا مینگ چی کو اولین گزارش تحلیلی خود در مورد محصولات جدید را منتشر کرده است. وی اعلام کرده که رنگهای جدید آیفون 11 و آیفون 11 پرو سطح تقاضای بیشتری در بازار جهانی دارند و بیشتر آیفون‌های خریداری شده اپل در طول یک سال آینده از رنگ‌های جدید خواهند بود.

مینگ چی کو بر این باور است که سطح تقاضا برای خرید رنگ‌های جدید آیفون در وب سایت فروشگاه آنلاین رسمی شرکت اپل نشانه‌ای از سطح فروش این محصولات در ماه‌های آینده خواهد بود؛ بر این اساس، رنگ‌های سبز و بنفش آیفون 11 بیشتر از نسخه‌های دیگر خریداری خواهند شد.

علاوه بر این، وی در گزارش تحلیلی خود تأکید که اتفاقی مشابه برای آیفون 11 پرو خواهد افتاد و رنگ میدنایت گرین این تلفن هوشمند بیشتر از سه رنگ دیگر شامل نقره‌ای، خاکستری فضایی و طلایی خریداری خواهند شد.

این گزارش در حالی منتشر شده که روز گذشته گزارش وب سایت Mac Rumors حاکی از آن بود که وب سایت شرکت اپل تاریخ تحویل برخی رنگ‌های آیفون 11 تغییر داده است و رنگ‌های پر درخواست‌تر را با تأخیر و مشخصاً تا هفته اول اکتبر 2019 تحویل کاربران آمریکایی می‌دهد.

بر این اساس گزارش مینگ چی کو به طور کامل با پیش بینی‌های انجام شده با توسط وب سایت Mac Rumors تطابق دارد و شرکت اپل تصمیم دارد تا در آینده نزدیک احتمالاً سطح تولید انبوه برخی از رنگ‌های آیفون 11 و آیفون 11 پرو را افزایش دهد.

اپل در جریان کنفرانس دهم سپتامبر 2019 در حین معرفی آیفون 11 و آیفون 11 پرو به همراه نسخه مکس آن‌ها از رنگ بندی جدید این تلفن‌های هوشمند نیز رونمایی کرد که به نظر می‌رسد بسیاری از کاربران به خرید این رنگ‌ها تمایل بیشتری داشته باشند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420