لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

بازی‌های قدیمی به پروژه اسکارلت می‌آیند

بازی‌های قدیمی به پروژه اسکارلت می‌آیند

 شرکت مایکروسافت تصمیم دارد تا تحت پروژه اسکارلت نوستالژیک‌ترین کنسول بازی دنیا را آماده عرضه به بازار کند. این پروژه احتمالاً امکان اجرای مجموعه بسیاری از بازی‌های قدیمی را خواهد داشت.

مایکروسافت در جریان کنفرانس اختصاصی خود در جریان نمایشگاه E3 2019 از پروژه اسکارلت رونمایی کرده بود و حالا مشخص شده است که این شرکت تصمیم دارد تا در این پروژه قابلیتی جدید را به کاربران ارائه دهد و از آن طریق امکان اجرای بازی‌ها به صورت آنلاین و با پردازش ابری را به کاربران ارائه دهد.

گزارش اخیر وب سایت ویندوز سنترال حاکی از آن است که مایکروسافت در حال آماده سازی و توسعه مجموعه عظیمی از بازی‌های قدیمی است که قرار است در کنسول ایکس باکس مینی آماده عرضه شود. این بازی‌ها قرار است به صورت آنلاین و از طریق پردازش ابری به تمامی کاربران که از دستگاه‌های مختلف دسترسی دارند ارائه شود.

مایکروسافت در تلاش است تا در این سرویس بازی‌های قدیمی را بدون نیاز به سخت افزارهای ویژه و تنها از طریق یک نرم افزار آنلاین به کاربران ارائه دهد. بر این اساس سرویس ایکس باکس لایو امکان دسترسی به بازی‌های مختلف از طریق دستگاه‌های مختلف، نظیر تلفن‌های هوشمند، تبلت ها و کامپیوترهای مختلف را در کنار کنسول‌های بازی نظیر نینتندو سوئیچ و نهایتاً ایکس باکس مینی را به تمامی افراد ارائه می‌دهد.

پروژه اسکارلت قرار است در آینده نزدیک و مشخصاً در سال 2020 آماده ارائه به کاربران شود. سیاست مایکروسافت برای ارائه این کنسول بازی، تمرکز بر سرویس‌های نرم افزاری به جای فروش محصولات فیزیکی در بازار جهانی است. بر این اساس این کنسول بازی قرار است مبتنی بر پردازش ابری بازی‌ها را اجرا کند و نیازی به قدرت پردازشی بسیار زیادی ندارد. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420