لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

وای فای 6: یکی از رازهای آیفون 11 فاش شد

وای فای 6: یکی از رازهای آیفون 11 فاش شد

 شرکت اپل به تازگی از آیفون 11 در کنار نسخه پروی آن رونمایی کرده است و حالا مشخص شده که این تلفن هوشمند یک راز مهم را در دل خود نهفته داشته است.

هر چند که اپل اطلاعات کم و مختصری از تعبیه فناوری وای فای 6 در آیفون های جدید داد، این تکنولوژی چند روز پیش از رونمایی و معرفی رسمی از طرف انجمن وای فای در محصولات اپل قرار گرفته بود. آیفون 11 در حالی مجهز به فناوری وای فای 6 شده که این فناوری شش روز پس از کنفرانس دهم سپتامبر اپل معرفی شده است. در حقیقت شرکت اپل در طراحی و ساخت تلفن‌های هوشمند جدید خود تلاش کرده تا از جدیدترین فناوری‌های ممکن استفاده کند.

انجمن استاندارد گذاری وای فای و شبکه‌های بی‌سیم از امروز اقدام به رونمایی از فناوری وای فای 6 کرده تا در زمان عرضه شدن آیفون 11 و نسخه پروی آن به بازار، این فناوری امکان تست و بررسی را داشته باشد.

کوین رابینسون مدیر بخش بازار یابی انجمن استاندارد وای فای اعلام کرده که فناوری به کار برده شده در ساخت و توسعه وای فای 6 باعث می‌شود تا دستگاه‌های امروز به صورت عمیق‌تر با شبکه‌های مختلف نسبت به سالیان گذشته ارتباط برقرار کنند.

وای فای 6 به کار رفته در آیفون 11 باعث افزایش سرعت انتقال داده در شبکه‌هایی می‌شود که تعداد دستگاه‌های متصل به روتر زیاد است. سرعت انتقال داده این شبکه بین 3.5 تا 9.6 گیگابایت بر ثانیه قابل انتقال است و کاربران می‌توانند به صورت بهینه‌تر از دستگاه‌های هوشمند خود برای دانلود و آپلود موارد مختلف استفاده کنند.

وای فای 6 در کنار توسعه تلفن‌های هوشمند مبتنی بر نسل پنجم شبکه‌های همراه در سال آینده باعث ایجاد تجربه‌ای ویژه و منحصر به فردتر برای کاربران خواهد شد و دروازه‌های جدیدی را به سوی تکنولوژی و ابزارهای متصل به اینترنت و همچنین اینترنت اشیا باز خواهد کرد. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373