لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

بسیاری از مدل‌های آیفون 11 پرو و پرو مکس در برخی از کشورها ناموجود شدند!

بسیاری از مدل‌های آیفون 11 پرو و پرو مکس در برخی از کشورها ناموجود شدند!

 تنها حدود دو روز از زمان آغاز پیش فروش آیفون 11 پرو و پرو مکس می‌گذرد و حالا گزارش‌ها حاکی از آن است که بسیاری از مدل‌های این تلفن‌های هوشمند در وب سایت رسمی اپل ناموجود شده‌اند.

این مسئله نشان می‌دهد که تولید کنندگان انبوه آیفون 11 پرو و پرو مکس تنها به تعدادی محدود اقدام به تولید و آماده سازی این محصول در بازار جهانی کرده‌اند. بر این اساس بسیاری از رنگ‌ها و ظرفیت‌های محبوب این محصولات به دلیل افزایش سطح تقاضا در برخی از کشورها ناموجود شده است و کاربران امکان پیش خرید و ثبت سفارش این محصولات را ندارند.

وب سایت Mac rumors در گزاش جدید خود اعلام کرده که رنگ میدنایت گرین از همین حالا در برخی از کشورها با تأخیر آماده عرضه می‌شود. بر این اساس کاربرانی که اقدام به پیش خرید و ثبت سفارش آیفون 11 پرو و پرو مکس در وب سایت رسمی اپل می‌کنند ممکن است تا اواخر ماه سپتامبر و اوایل ماه اکتبر برای دریافت محصول خریداری شده خود منتظر باقی بمانند و امکان دسترسی به این تلفن هوشمند را نداشته باشند.

این مسئله به صورت مشخص نشان دهنده آن است که سطح تقاضا برای خرید آیفون 11 پرو و پرو مکس بسیار بیشتر از سطح مورد توقع شرکت اپل و کارخانه‌های تولید کننده این محصول بوده و به همین دلیل این شرکت با مشکلات و چالش‌های بسیار زیادی برای تأمین آیفون 11 پرو و پرو مکس مواجه شده است و به همین دلیل محصولات را برای برخی از کاربران در کشورهای مختلف با تأخیر آماده عرضه می‌کند.

گفتنی است که این مسئله ممکن است به دلیل کاهش سطح عرضه در برابر افزایش سطح تقاضا باعث تغییرات و نوسانات قابل توجهی در بازار شود که البته این مسئله به صورت جهانی بوده و به تمامی عامل‌های فروش محصولات اپل در سراسر جهان مربوط می‌شود. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373