لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

قوانین جدید اسپاتیفای برای جلوگیری از تقلب در سرویس خانوادگی اجرایی شد

قوانین جدید اسپاتیفای برای جلوگیری از تقلب در سرویس خانوادگی اجرایی شد

توسعه دهندگان اسپاتیفای به تازگی قانون سخت‌گیرانه‌تر برای سرویس خانوادگی را اجرایی کرده‌اند تا احتمال تقلب در این سرویس را کاهش دهند.

اسپاتیفای به صورت رندوم و زمان بندی‌های مشخص از کاربران عضو سرویس خانوادگی می‌خواهد تا مکان خود را از طریق ارائه دسترسی به لوکیشن و جی پی اس دستگاه با اپلیکیشن اسپاتیفای به اشتراک بگذارند. اسپاتیفای پس از دریافت این اطلاعات موقعیت مکانی تمامی کاربران عضو سرویس خانوادگی را بررسی می‌کند و در صورت غیرمنطقی بودن موقعیت مکانی این سرویس اقدام به توقف ارائه خدمات و سرویس‌های خود می‌کند.

توسعه دهندگان اسپاتیفای در کنار دنیل ایک مدیر عامل اجرایی شرکت ارائه دهنده این سرویس تا پیش از این نیز خبرهایی را در مورد ایجاد محدودیت‌ها و تست‌های خاص برای جلوگیری از تقلب در سرویس خانوادگی را مطرح کرده بودند. با این حال بسیاری از کاربران همچنان از این سرویس خانوادگی به صورت غیرقانونی استفاده می‌کنند.

گفتنی است که بسیاری از کاربران که عضو یک خانواده نیستند، با خرید اشتراکی سرویس خانوادگی می‌توانند با پرداخت هزینه کمتر اقدام به استفاده از سرویس پریمیوم می‌کردند؛ با این حال کاربران پس از ارائه این سرویس احتمالاً امکان دسترسی به اکانت‌های خانوادگی به صورت عمومی را نخواهند داشت.

با این حال باید یاد آور شد که کاربران دستگاه‌های اندرویدی می‌توانند با فعال سازی بخش Developer Options و قابلیت Mock Location در صورت روت بودن دستگاه خود، لوکیشن دستگاه خود را تغییر دهند و سیستم امنیتی اسپاتیفای را دور بزنند. البته این قابلیت در حالی امکان پذیر است که کاربران لوکیشن دیگر افراد عضو اکانت خانوادگی را بدانند در غیر این صورت دور زدن اسپاتیفای برای استفاده از اکانت خانوادگی امکان پذیر نیست. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420