لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

آیا خرید آیفون 11 و آیفون 11 پرو در شرایط حاضر منطقی است؟

آیا خرید آیفون 11 و آیفون 11 پرو در شرایط حاضر منطقی است؟

 آیفون 11 و آیفون 11 پرو از هفته آینده آماده عرضه به بازار می‌شود و خریداران می‌توانند این محصول را به زودی خریداری کنند. با این حال سؤال اصلی این است که آیا در شرایط حال حاضر خرید آیفون 11 و آیفون 11 پرو منطقی است یا باید در خرید این محصول صرف نظر کرد.

به طور خلاصه و ساده باید گفت که خرید آیفون 11 در آیفون 11 پرو در شرایط حال حاضر با رعایت برخی از نکات خاص بسیار منطقی است و می‌توان آن را به عنوان یک گوشی پرچم‌دار و کارآمد به همراه کیفیت بسیار زیاد خریداری کرد. با وجود این مسئله توصیه می‌شود تا پیش از خرید به چند نکته مهم توجه داشت.

چرا خرید آیفون 11 و آیفون 11 پرو منطقی است؟

بدون شک، آیفون 11 و آیفون 11 پرو یکی از بهترین تلفن‌های هوشمندی است که تا به امروز تولید شده است. این تلفن‌های هوشمند داری قدرتمندترین پردازنده‌ای است که تاکنون در تلفن‌های هوشمند آماده عرضه شده است و از طرف دیگر قدرت بسیار زیادی برای انجام کارهای روزمره و حرفه‌ای دارد. دوربین این تلفن هوشمند با لنز الترا واید می‌تواند بهترین تصاویر ممکن را در میان تمامی تلفن‌های هوشمند به ثبت برساند.

پیش از خرید آیفون 11 و آیفون 11 پرو باید به چه نکاتی دقت داشت؟

یکی از مهم‌ترین مسائل پیش از خرید آیفون 11 و آیفون 11 پرو نکاتی است که کاربران باید از آن اطلاع داشته باشند. این نکات شامل موارد زیر می‌شوند:

  • 1.آیفون 11 و 11 پرو را حتماً از مراکز معتبر خریداری کنید: مهم‌ترین نکته در زمان خرید آیفون 11 این است که این محصول باید از مراکز معتبر نظیر اپل اِن آی سی خریداری شود تا با مشکلاتی نظیر لاک بودن دستگاه، عدم رجیستری و افزایش غیر قابل توجیه قیمت آن مواجه نشوید.
  • 2.آیفون 11 و 11 پرو را گران نخرید: بسیاری از فروشندگان تلفن‌های همراه در روزهای اولیه عرضه این محصول، به دلیل عرضه مسافری آن اقدام به فروش گران قیمت این محصول در بازار می‌کنند و هزینه‌های بسیار زیادی را از کاربران دریافت می‌کنند. به همین دلیل توصیه می‌شود تا زمان واردات انبوه این محصول به بازار ایران صبر کنید تا باقیمتی منطقی این محصولات را خریداری کنید. اِن آی سی در تلاش است تا محصولات جدید شرکت اپل را قیمتی منطقی آماده عرضه به تمام کاربران ایرانی کند.
  • 3.از رجیستر بودن آیفون 11 اطمینان حاصل کنید: به یاد داشته باشید که هنوز سامانه گمرکی آیفون 11 را برای رجیستر کردن اضافه نکرده است. به همین دلیل توصیه می‌شود تا زمان خرید آیفون 11 و 11 پرو به این نکته مهم دقت داشته باشید و کد رجیستری را از فروشندگان دریافت کنید یا از آن‌ها بخواهید تا مالکیت دستگاه را به نام شما در سامانه همتا انتقال دهند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420