لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

 یکی از سؤالاتی که این روزها برای بسیاری از کاربران ایجاد شده این است که آیفون 11 کی میاد و این محصول چه زمانی آماده عرضه به بازار می‌شود.

در پاسخ به این سؤال که آیفون 11 کی میاد باید گفت که این تلفن هوشمند در تاریخ دهم سپتامبر،معادل بیست و نهم شهریور 1398 و در جریان کنفرانس جدید اپل رونمایی و آماده معرفی شده است. اپل همچنین از جمعه هفته گذشته، یعنی بیست و دوم شهریور فرایند پیش فروش این تلفن‌های جدید را آغاز کرده است و تصمیم دارد تا به زودی این محصول را آماده فروش و عرضه به بازار جهانی کند. 

یک سؤال مهم: آیفون 11 کی به بازار ایران میاد ؟

تاریخ عرضه و فروش آیفون 11 قرار است از روز جمعه بیست و نهم شهریور 1398 در اپل استورهای جهانی آغاز شود. اما نکته اصلی این است که شرکت اپل این محصول را به صورت مستقیم آماده عرضه به بازار ایران نمی‌کند. بر این اساس تاریخ فروش و آمدن آیفون 11 به بازار ایران احتمالاً از یک هفته بعد از این تاریخ در بازار شروع خواهد شد. بر این اساس آیفون 11 از شنبه مورخ ششم مهر 1398 به صورت قطعی داخل بازار ایران قابل خرید و فروش خواهد بود.

با این حال یک نکته مهم وجود دارد و آن هم این است که آیفون 11 از فردای روز عرضه در بازار جهانی، یعنی روز شنبه مورخ سی‌ام 1398 آماده فروش و عرضه در بازار ایران خواهد بود که به صورت مسافری و رجیستر شده آماده می‌شود. این مسئله به آن معنا است که بسیاری از گوشی‌هایی که در روزهای ابتدایی آماده عرضه در بازار ایران می‌شوند، احتمالاً با قیمت‌های بسیار بالایی آماده عرضه در بازار خواهند شد و این مسئله به صورت مستقیم روی نحوه خرید آیفون 11 در بازار ایران تأثیر خواهد گذاشت. علاوه بر این، آیفون 11 هنوز در سامانه گمرکی برای رجیستری آماده نشده است و باید تا به روز شدن این سامانه نیز منتظر باقی ماند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373