لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

آیفون 11 پرو مجهز به شارژ معکوس است؛ اما نرم افزاری غیرفعال شده

آیفون 11 پرو مجهز به شارژ معکوس است؛ اما  نرم افزاری غیرفعال شده

بررسی‌های اولیه حاکی از آن است که آیفون 11 پرو و دیگر تلفن‌های هوشمند مدل 2019 تولید شده توسط اپل مجهز به سیستم شارژ معکوس به صورت بی‌سیم هستند؛ اما اپل این قابلیت را فعلاً در این محصولات غیرفعال کرده است.

Sonny Dickon یکی از تحلیلگران محصولات اپل که اخیراً فعالیت کمتری در این زمینه داشته، در توییتر خود اعلام کرده که اطلاعاتی مهم را از یک منبع خبری آگاه به دست آورده است؛ بر اساس این اطلاعات، تمامی مدل‌های 2019 گوشی‌های اپل شامل آیفون 11 در کنار آیفون 11 پرو و آیفون 11 پرو مکس مجهز به سخت افزارهای لازم برای شارژ معکوس به صورت بی‌سیم هستند؛ با این حال اپل در توسعه سیستم عامل آی او اس 13 آن را غیرفعال کرده است.

وی در ادامه توییت خود اعلام کرده که تصمیم برای غیرفعال کردن قابلیت شارژ معکوس، توسط مدیران این شرکت در مرحله پایانی گرفته شده است.

اپل احتمالاً تصمیم دارد تا این قابلیت را پس از معرفی ایرپاد 3 در اواخر سال 2019 و از طریق یک به روز رسانی نرم افزاری آماده عرضه به کاربران کند. این قابلیت می‌تواند به آیفون 11 پرو و کاربران آن امکان شارژ باتری ایرپاد با استفاده از استاندارد Qi را بدهد و کاربران بتوانند بدون نیاز به استفاده از دو شارژر هم زمان، به صورت سریع و یک پارچه ایرپاد خود را نیز شارژ کنند.

اپل احتمالاً در آینده نزدیک و مشخصاً سال آینده برای معرفی آنچه آیفون 12 یا آیفون 20 شناخته می‌شود، امکان شارژ معکوس اپل واچ را نیز به کاربران ارائه دهد تا با شرکت‌های مشابه نظیر سامسونگ در این زمینه رقابت کند.

این اطلاعات در حالی منتشر شده است که تنها چند ساعت پیش از برگزاری کنفرانس دهم سپتامبر اپل، مینگ چی کو اعلام کرد که شارژ معکوس به آیفون‌های جدید در سال 2019 نمی‌آید. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420