لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

بتای Call Of Duty: Modern Warfare برای تست به کاربران پلی استیشن 4 ارائه شد

بتای Call Of Duty: Modern Warfare برای تست به کاربران پلی استیشن 4 ارائه شد

مدت‌ها است که بسیاری از گیمرها و طرف داران سری بازی‌های کال آف دیتوی یا همان ندای وظیفه منتظر انتشار نسخه نهایی عنوان جدید این سری از بازی‌ها به نام Call Of Duty: Modern Warfare هستند و حالا شرکت اکتیویژن این بازی را آماده تست و عرضه برای کاربران پلی استیشن 4 کرده است.

اکتیویژن اعلام کرده که Call Of Duty: Modern Warfare از همین حالا برای کاربران پلی استیشن 4 آماده عرضه شده است و کاربران ایکس باکس وان و کامپیوترهای شخصی مبتنی بر سیستم عامل ویندوز نیز به زودی می‌توانند به این مجموعه از بازی‌ها دسترسی داشته باشند. نسخه بتای این بازی برای ایکس باکس و ویندوز در هفته آینده آماده عرضه خواهد شد.

نسخه نهایی این بازی قرار است در پاییز و مشخصاً در ماه اکتبر 2019 آماده عرضه به تمامی کاربران شود و اکتیویژن از همین حالا فرایند رفع مشکلات احتمالی و تست‌های بتای آن را آغاز کرده است. البته باید به یاد داشت که برای دسترسی به این بازی کاربران باید بین 12 تا 13 سپتامبر ثبت نام برای دریافت این نسخه از بازیانجام داده باشند. در این میان، نسخه بتای این بازی تنها برای دو روز یعنی از امروز، 14 سپتامبر تا 16 سپتامبر قابل دسترس خواهد بود.

این نسخه بتا از طریق یک ایمیل قابل فعال سازی است و حجم دانلودی آن نزدیک به 28 گیگابایت است. در این میان، شرکت اکتیویژن تصمیم دارد تا نسخه‌های فیزیکی قانونی این بازی را نیز با کمی تأخیر و در روزهای پایانی ماه اکتبر آماده عرضه در بازار کند.

بر این اساس کاربران برای نصب سریع این بازی بهتر است با استفاده از خرید گیفت کارت و شارژ حساب کاربری اقدام به خرید و دانلود سریع این بازی در سرویس بازی‌های خود کنند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420