لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

هشدار: فریب سودجویان برای پیش فروش آیفون 11 پرو را نخورید

هشدار: فریب سودجویان برای پیش فروش آیفون 11 پرو را نخورید

 آیفون 11 پرو از روز گذشته آماده پیش فروش به صورت جهانی و از طریق وب سایت رسمی شرکت اپل شده است و حالا برخی از سودجویان در وب سایت‌های ثبت آگهی اینترنتی اقدام به پیش فروش آیفون 11 پرو با قیمت‌های بسیار بالا و غیرمعمول کرده‌اند.

با توجه به این موضوع، کاربران باید به چند نکته مهم در این زمینه توجه داشته باشند که در ادامه به صورت کامل در مورد آن‌ها توضیح داده می‌شود:

پیش فروش رسمی آیفون 11 تنها توسط اپل انجام می‌شود

پیش فروش آیفون 11 پرو و تمامی محصولات اپل تنها از طریق وب سایت رسمی شرکت اپل انجام می‌شود. بر این اساس، در مورد امنیت شرکت‌ها و افرادی که در حال حاضر اقدام به پیش فروش آیفون 11 پرو هر یک از محصولات شرکت اپل در بازار ایران کرده‌اند، باید شک کرد. به همین دلیل به کاربران توصیه می‌شود تا نهایت احتیاط درزمینهٔ خرید این محصولات را انجام دهند. 

اپل در ایران هیچ یک از محصولات خود را به صورت رسمی نمی‌فروشد

یکی از نکاتی که برخی از آگهی‌ها در وب سایت‌های ثبت آگهی به آن‌ها اشاره کرده‌اند، به پیش فروش رسمی این تلفن‌های هوشمند مربوط می‌شود. بر این اساس باید اعلام کرد که شرکت اپل به هیچ وجه هیچ یک از محصولات خود را در ایران به صورت رسمی نمی‌فروشد. بر این اساس تمامی افرادی که اقدام به پیش فروش این محصول در بازار ایران کرده‌اند، احتمالاً از وب سایت رسمی اپل با هویتی خارج از کشور اقدام به ثبت کرده‌اند.

آیفون‌های پیش فروش شده در ایران قیمت بالایی دارند

برخی از آگهی‌های پیش فروش آیفون 11 پرو در ایران نشان دهنده آن است که این محصول با قیمتی بیش از 20 میلیون تومان فروخته می‌شود. این در حالی است که قیمت واقعی این محصولات به طرز قابل توجهی پایین‌تر است و برخی از سودجویان در حال ایجاد حباب قیمت برای محصولات یاد شده هستند.

اپل هنوز آیفون 11 پرو را آماده فروش نکرده است

اپل تصمیم دارد تا در هفته‌های آینده فرایند عرضه نهایی سری جدید تلفن‌های هوشمند خود را آغاز کند. بر این اساس باید به برخی از آگهی‌هایی که ادعای فروش سریع این محصول را دارند شک کرد.

مراقب رجیستری آیفون‌های جدید باشید

 

قطعاً آیفون‌هایی که توسط افراد مختلف در بازار پیش فروش می‌شوند، از طریق مبادی قانونی وارد کشور نشده‌اند، مگر اینکه هزینه رجیستری آن‌ها به صورت مسافری پرداخت شده باشد. این در حالی است که سامانه گمرکی تا امروز (23 شهریور 98) اطلاعات لازم برای پرداخت هزینه رجیستری این محصولات را آماده نکرده است. بر این اساس تا زمان اضافه شدن امکان رجیستر کردن آیفون‌های جدید در سامانه گمرکی هنوز وجود ندارد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420