لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

قیمت آیفون 11 پرو مکس در ایران چند است؟

قیمت آیفون 11 پرو مکس در ایران چند است؟

 تنها 4 روز از زمان معرفی مدل‌های جدید تلفن‌های هوشمند اپل در ایران می‌گذرد و حالا برای بسیاری از کاربران این سؤال ایجاد شده که قیمت آیفون 11 پرو مکس در ایران چقدر خواهد بود؟

شرکت اپل اعلام کرده که نسخه آنلاک شده آیفون 11 پرو را با قیمت پایه 999 دلار در سه رنگ سیلور، اسپیس گری، گلد و میدنیات گرین آماده عرضه کرده است. قیمت این محصول برای ظرفیت 256 گیگابایت 1149 دلار و برای ظرفیت 512 گیگابایت 1349 دلار است.

قیمت آیفون 11 پرو مکس نیز صد دلار از موارد یاد شده گران‌تر است. بر این اساس نسخه 64 گیگابایتی آیفون 11 پرو مکس 1099 دلار، نسخه 256 گیگابایتی 1249 دلار و نسخه 512 گیگابایت 1449 دلار آماده عرضه شده است.

با وجود قیمت‌های جهانی این محصولات، باید توجه داشت که قیمت آیفون 11 پرو مکس در ایران وابسته به فاکتورهای متعددی خواهد بود که به برخی از مهم‌ترین موارد آن‌ها در ادامه اشاره خواهیم کرد:

  • 1.هزینه حمل این محصولات از کشور مبدأ به ایران
  • 2.هزینه رجیستری این محصولات در شبکه مخابراتی ایران و پرداخت هزینه گمرکی آن که در کمترین حالت و به صورت مسافری برابر 9 درصد ارزش ارزی محصولات خواهد بود
  • 3.سطح عرضه و تقاضای محصولات یاد شده در بازار ایران

با توجه به تمامی مسائل می‌توان پیش بینی کرد که در روزهای اول عرضه این محصولات در بازار جهانی و مشخصاً از هفته آینده، قیمت آیفون 11 پرو مکس در ایران به طرز قابل توجهی بالا باشد و ممکن است برخی از این محصولات با برچسب قیمت بیش از 20 میلیون تومان عرضه شوند؛ کما اینکه گزارش‌ها از بازار تهران حاکی از آن است که این محصولات از همین حالا توسط تعدادی از فروشندگان با قیمت‌هایی بسیار بیشتر از ارزش واقعی و دلاری آن‌ها آماده عرضه شده است.

البته باید به یاد داشت که حباب قیمت آیفون‌های جدید آن هم در اولین روزهای عرضه آن‌ها امری عادی است که رفته رفته قیمت نهایی این محصولات پس از چند ماه مشخص خواهد شد.

با توجه به موارد یاد شده، کاربرانی که همچنان تمایل به خرید این محصولات با قیمت دلاری را دارند، می‌توانند با مراجعه به اپل استورهای رسمی که در برخی از کشورها حضور دارند، مراجعه کنند. 

برای مشاهده قیمت آیفون 11 پرو به صفحه اختصاصی این محصول مراجعه کنید.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373