لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

آیپد 10.2 اینچ به عنوان ارزان‌ترین آیپد آماده فروش شد

آیپد 10.2 اینچ به عنوان ارزان‌ترین آیپد آماده فروش شد

شرکت اپل هم‌زمان با آغاز فرایند پیش فروش آیفون 11 و آیفون 11 پرو اقدام به فروش آیپد 10.2 اینچ به عنوان ارزان‌ترین آیپد کرده است.

آیپد 10.2 اینچ ارزان قیمت‌ترین آیپد تولید شده توسط شرکت اپل است که از همین حالا آماده عرضه به بازار شده و کاربران می‌توانند آن را خریداری کنند. این محصول دارای نمایشگر 10.2 اینچ بوده و مجهز به جدیدترین سخت افزارهای کاربردی است و می‌تواند برای استفاده‌های مختلف مناسب باشد.

این محصول از اپل پنسل نسل اول به همراه اسمارت کیبورد اختصاصی پشتیبانی می‌کند و کاربران می‌توانند با استفاده از این ابزارهای جانبی اقدام به طراحی، یادداشت برداری و تایپ به صورت سریع و کارآمد کنند.

علاوه بر این، این آیپد جدید مجهز به پردازنده A10 Fusion بوده که تا پیش از این در تولید آیفون 7 و 7 پلاس مورد استفاده قرار گرفته بود و می‌تواند از پس بسیاری از پردازش‌های روزمره و عادی برآید. در حقیقت آیپد 10.2 اینچ جدید شرکت اپل یکی از آن دسته محصولات ویژه و مقرون به صرفه است که برای بسیاری از افراد، نظیر دانشجوها، طراحان، خبرنگاران و کاربران عادی برای استفاده‌های معمول مناسب باشد.

دوربین آیپد ارزان قیمت جدید شرکت اپل شامل یک لنز 8 مگاپیکسلی باقابلیت فیلم برداری با کیفیت 1080p فول اچ دی است و می‌تواند برای ثبت لحظات مختلف و تماس‌های تصویری مناسب باشد.

به طور کل با توجه به تمامی این قابلیت‌ها و قیمت پایه 329 دلاری این محصول، می‌تواند به این نتیجه رسید که آیپد 10.2 اینچ یکی از بهترین و ارزان قیمت‌ترین محصولات تولید شده توسط شرکت اپل است که می‌توان از آن برای کارهای حرفه‌ای و ارزان قیمت مناسب است.

این محصول در حال حاضر آماده ثبت سفارش به صورت جهانی در وب سایت رسمی اپل شده است و به زودی آماده عرضه در تمامی کشورها از جمله ایران خواهد شد. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420