لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

ویدیوی جدید اپل برای مقاومت آیفون 11 پرو

ویدیوی جدید اپل برای مقاومت آیفون 11 پرو

چهار روز از زمان معرفی آیفون 11 پرو در جریان کنفرانس اپل در روز دهم سپتامبر می‌گذرد و حالا شرکت اپل اقدام به انتشار ویدیوی تبلیغاتی جدید برای نمایش مقاومت آیفون 11 کرده است.

در این ویدیو که یک دقیقه زمان دارد، اپل مقاومت آیفون 11 پرو را با پرتاب موارد مختلف به سمت دستگاه امتحان می‌کند و نشان می‌دهد که این تلفن هوشمند به راحتی می‌تواند در برابر ضربات مختلف مقاومت بسیار زیادی داشته باشد. اپل تا پیش از این و مشخصاً در روز معرفی آیفون جدید، ویدیوی معرفی اصلی این تلفن هوشمند را منتشر کرده بود که در بخشی از آن به‌صورت مستقیم به مقاومت بیشتر و تست سقوط آزاد آیفون 11 پرو اشاره کرده بود.

اما در ویدیوی جدید اپل هر چیزی از اسباب بازی‌های مختلف تا خوراکی‌هایی نظیر نان، میوه‌ها، کلم بروکلی و کاهو را با سرعت و شدت بالا به سمت آیفون جدید پرتاب می‌کند. در نهایت، یک کیک بزرگ عروسی از بالا روی آیفون 11 پرو سقوط می‌کند و آیفون هیچ تغییری پیدا نمی‌کند. 

.h_iframe-aparat_embed_frame{position:relative;} .h_iframe-aparat_embed_frame .ratio {display:block;width:100%;height:auto;} .h_iframe-aparat_embed_frame iframe {position:absolute;top:0;left:0;width:100%; height:100%;}

در پایان این ویدیو نیز آبپاش‌های ایمنی نیز روی آیفون می‌ریزد و به طور کامل قابلیت مقاومت آیفون 11 پرو در برابر نفوذ آب را به نمایش می‌گذرد.

اپل تلاش کرده تا در این ویدیو نشان دهد که پنل شیشه‌ای مات که در قسمت پشتی این تلفن هوشمند به کار رفته به طور کامل در برابر ضربه‌های روزمره و نفوذ آب و گرد و غبار مقاومت است و می‌تواند حتی بدون قاب در برابر اتفاقاتی که به‌صورت ناگهانی رخ می‌دهند نیز مقاومت کامل داشته باشد.

گفتنی است که آیفون 11 پرو به همراه نسخه مکس و نسخه عادی آن در جمعه هفته جاری آماده عرضه به‌صورت جهانی شود.

برای مشاهده قیمت، بررسی و خرید آیفون 11 پرو می‌توانید به صفحه آن در وب سایت اپل اِن آی سی مراجعه کنید. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420