لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

پیش فروش آیفون 11 پرو و آیفون 11 پرو مکس آغاز شد

پیش فروش آیفون 11 پرو و آیفون 11 پرو مکس آغاز شد

آپدیت: قیمت آیفون 11 پرو و آیفون 11 پرو مکس از همین حالا در وب سایت اپل اِن آی سی به روز شد!

شرکت اپل از روز گذشته فرایند پیش فروش آیفون 11 پرو و آیفون 11 پرو مکس را آغاز کرده است و کاربران در بسیاری از کشورهای جهان امکان ثبت سفارش این محصول را در وب سایت رسمی شرکت اپل را دارند.

وب سایت فروشگاه آنلاین اپل روز گذشته در ساعت 5 صبح به وقت کالیفرنیا از دسترس خارج شد و پس از مدتی کوتاه به حالت اولیه بازگشت و آماده ثبت پیش فروش محصولاتی نیز آیفون 11 و آیفون 11 پرو مکس در سراسر جهان شد.

کاربران می‌توانند با ثبت سفارش آیفون 11 پرو و آیفون 11 پرو مکس در زمانی مشخص این مدل جدید از تلفن‌های هوشمند جدید شرکت اپل را دریافت کنند. اپل تصمیم دارد تا فرایند فروش آیفون 11 را در روز جمعه هفته آینده آغاز کند و علاقه‌مندان می‌توانند برای بار دیگر به اپل استورهای رسمی در سراسر جهان برای خرید این محصول مراجعه کنند.

پیش بینی می‌شود که امسال نیز همانند سال‌های گذشته تعداد زیادی از علاقه‌مندان و خریداران برای خرید آیفون 11 پرو و آیفون 11 پرو مکس چند ساعت پیش از آغاز کار اپل استورها در روز جمعه در اپل استورهای رسمی صف ببندند.

آیفون 11 پرو با قیمت پایه 999 دلار برای ظرفیت 64 گیگابایتی و نسخه مکس آن با قیمت 100 دلار بیشتر آماده فروش شده است و بر اساس ظرفیت ذخیره سازی بیشتر قیمت آن‌ها افزایش پیدا می‌کند. بر این اساس قیمت نسخه 512 گیگابایتی و مکس این محصول به 1449 دلار می‌رسد که کاربران بر اساس نیاز خود می‌توانند هر یک از این محصولات را خریداری کنند.

گفتنی است که این تلفن‌های هوشمند به زودی آماده عرضه و فروش در مراکز قانونی و رسمی فروش محصولات اپل در ایران نظیر فروشگاه اینترنتی اپل اِن آی سی خواهند شد و کاربران ایرانی نیز می‌توانند این محصولات را به صورت ایمن و رجیستر شده خریداری کنند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373