لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپل برای بار دیگر یک کمپانی یک تریلیون دلاری شد

اپل برای بار دیگر یک کمپانی یک تریلیون دلاری شد

 کمتر از دو روز از کنفرانس سپتامبر اپل گذشته و حالا گزارش‌های مالی حاکی از آن است که شرکت اپل برای بار دیگر به یک شرکت یک تریلیون دلاری تبدیل شده است.

اپل در اوت 2018 برای اولین بار به ارزش یک تریلیون دلار رسید و به اولین شرکت آمریکایی تبدیل شد که به این رکورد رسیده است. با این حال این شرکت در زمینه فروش و عرضه محصولاتی نظیر آیفون XR در کشور چین با مشکلات زیادی مواجه شده بود که این مسئله باعث کاهش ارزش سهام اپل شده بود.

با این حال معرفی محصولات جدیدی نظیر آیفون 11، آیفون 11 پرو، آیفون 11 پرو مکس و اپل واچ سری 5 باعث شده تا این شرکت دوباره رشد قابل توجهی را در زمینه ارزش سهام خود پیدا کند.

اپل امروز برای بار دیگر به نقطه عطفی جدید رسیده و ارزش هر سهم آن در بازار به 221.28 دلار رسیده که در مجموع به ارزش بیش از یک تریلیون دلار رسیده است. علاوه بر این، مجموع سهام داخلی و خارجی این شرکت به عدد 4،519،180،000 دلار رسیده است.

اپل در حال حاضر یکی از با ارزش‌ترین کمپانی‌های فعال در حوزه تکنولوژی و توسعه محصولات کامپیوتری و سرویس‌های نرم افزاری به حساب میاید که برای بار دیگر توانسته به عرصه رقابت با شرکت‌های مهمی نظیر آلفابت و آمازون باز گردد.

ارزش سهام شرکت اپل و مایکروسافت به صورت مشابه بین 1.03 تریلیون دلار است و حالا این دو شرکت در ارزشی برابر قرار دارند که احتمالاً در آینده نزدیک رشد قابل توجهی خواهند کرد. گفتنی است که در حال حاضر ارزش دو شرکت آلفابت به عنوان شرکت مادر گوگل در کنار کمپانی آمازون از ارزش سهام شرکت اپل بیشتر شده است؛ با این حال پیش بینی‌ها حاکی از آن است که اپل توانایی لازم برای پیشی گرفتن از این دو کمپانی را خواهد داشت. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420