لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

درخواست ارسال اپلیکیشن در اپ استور اپل واچ به توسعه دهندگان ارسال شد

درخواست ارسال اپلیکیشن در اپ استور اپل واچ به توسعه دهندگان ارسال شد

 شرکت اپل امروز پیامی را به توسعه دهندگان ارسال کرده و از آن طریق از آن‌ها درخواست کرده تا اپلیکیشن‌های کاربردی خود را برای اپ استور اپل واچ در سیستم عامل واچ او اس 6 ارسال کنند.

اپل اعلام کرده که از زمان آغاز عرضه نسخه عمومی واچ او اس 6 توسعه دهندگان می‌توانند اقدام به توزیع اپلیکیشن‌های خود برای اپل واچ کنند و دیگر نیازی به توسعه آن‌ها به‌صورت مجزا برای آی او اس و تلفن‌های هوشمند آیفون ندارند.

اپل در جریان کنفرانس جهانی توسعه دهندگان امسال که در خرداد برگزار شد، از واچ او اس 6 با قابلیت دسترسی به اپ استور اختصاصی برای اپل واچ رونمایی کرد. توسعه دهندگان از یک طرف می‌توانند اپلیکیشن‌های خود را در اپ استور اپل واچ آماده ارائه کنند و کاربران از این فروشگاه نرم افزاری اختصاصی می‌توانند اپلیکیشن‌ها، واچ فیس ها و موارد دیگر را به‌صورت جداگانه از آن دانلود و روی ساعت هوشمند خود نصب کنند.

در این میان، اپل تا چند روز آینده اقدام به آماده سازی و عرضه نسخه جدید سیستم عامل واچ او اس 6 می‌کند و به همین دلیل طی ایمیلی از توسعه دهندگان درخواست کرده تا اپلیکیشن‌های توسعه داده شده برای این سیستم عامل را آماده عرضه کنند و آن‌ها را در اپ استور اپل واچ آماده دانلود و نصب برای کاربران عادی کنند.

کاربران می‌توانند با مراجعه به اپ استور ارائه شده برای اپل واچ اقدام به جست و جو، بررسی و مقایسه قابلیت‌های ارائه شده در اپلیکیشن‌های مختلف کرده و پس از انتخاب یک اپلیکیشن مناسب آن را روی ساعت هوشمند خود نصب کنند. این فرایند باعث می‌شود تا کاربران بتوانند به صورت کاملاً مستقل از تلفن‌های هوشمند آیفون از اپل واچ‌های خود به‌صورت روزمره استفاده کنند.

گفتنی است که توسعه دهندگانی که اقدام به ثبت اطلاعات خود کرده‌اند از همین حالا می‌توانند به SDK واچ او اس 6 دسترسی داشته باشند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373