لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

نسخه گلدن مستر آی او اس 13 برای توسعه دهندگان آماده عرضه شد

نسخه گلدن مستر آی او اس 13 برای توسعه دهندگان آماده عرضه شد

شرکت اپل از چند ساعت پیش فرایند عرضه نسخه گلدن مستر آی او اس 13 را برای تست و بررسی‌های خاص به توسعه دهندگان عرضه کرده است.

این نسخه تنها سه هفته پس از هشتمین نسخه بتای سیستم عامل آی او اس 13 آماده عرضه شده است و مناسبت کنفرانس دهم سپتامبر 2019 آماده تست و بررسی شده است. توسعه دهندگانی که از همین حالا اقدام به خرید اکانت اختصاصی اپل کرده‌اند می‌توانند این نسخه را روی دستگاه‌های خود نصب کرده و قابلیت‌های آن را مورد بررسی قرار دهند.

آی او اس 13 قرار است پس از رفع مشکلات احتمالی و فنی آماده عرضه به صورت عمومی شود و کاربران می‌توانند در سراسر جهان این نسخه را دانلود و نصب کنند. گفتنی است که پس از انجام تست‌های نهایی نسخه گلدن مستر آی او اس 13 اپل فرایند عرضه نسخه نهایی آی او اس 13 را به تمامی کاربران آغاز می‌کند.

این سیستم عامل مجهز به رابط کاربری تاریک شده است و کاربران می‌توانند بسته به شرایط مختلف می‌توانند رابط کاربری و نوع استفاده خود از آیفون‌ها را تغییر دهند. گفتنی است که کاربران می‌توانند به صورت دائم یا به صورت دینامیک این حالت را روی سیستم عامل آی او اس فعال کنند.

علاوه بر این، کاربران می‌توانند به قابلیت‌هایی نظیر Find My دسترسی داشته باشند و از آن طریق ابزارها و دستگاه‌های مختلف خود را ردیابی کنند.

اپل احتمالاً تا هفته‌های آینده آی او اس 13 را آماده دانلود نصب روی تمامی دستگاه‌های پشتیبانی شده خواهد کرد. تمامی کاربران آیفون‌های جدید از آیفون 6 اس به بعد می‌توانند این سیستم عامل را روی دستگاه خود نصب کنند. گفتنی است که آیفون‌های قدیمی‌تر نظیر آیفون 6 و آیفون 5 اس امکان دسترسی به دانلود و نصب این سیستم عامل را نخواهند داشت. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420