لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

جمع بندی کنفرانس اپل در روز دهم سپتامبر 2019

جمع بندی کنفرانس اپل در روز دهم سپتامبر 2019

شرکت اپل روز گذشته، دهم سپتامبر معادل نوزدهم شهریور 1398 کنفرانس جدید خود برای رونمایی از محصولات جدید را برگزار کرد. کنفرانس اپل در سپتامبر امسال زمانی بود برای معرفی آیفون 11، آیفون 11 پرو در کنار اپل واچ سری 5 و سرویس‌های نرم افزاری جدید شرکت اپل

 

.h_iframe-aparat_embed_frame{position:relative;} .h_iframe-aparat_embed_frame .ratio {display:block;width:100%;height:auto;} .h_iframe-aparat_embed_frame iframe {position:absolute;top:0;left:0;width:100%; height:100%;}

آغاز عرضه سرویس‌های اپل آرکید و اپل تی وی پلاس

در ابتدای کنفرانس دیشب اپل سرویس‌های مهمی نظیر اپل آرکید و اپل تی وی پلاس که در جریان رویداد ماه مارس سال جاری میلادی رونمایی شده بودند, آماده عرضه به تمامی کاربران شدند. اپل در جریان رویداد دیشب تعدادی از سریال‌های اورجینال و انحصاری سرویس اپل تی وی پلاس را معرفی کرد که قرار است به زودی و با خرید اشتراک در اختیار کاربران قرار گیرد. اپل همچنین با همکاری شرکت‌های تولید کننده بازی‌های کامپیوتری نظیر کونامی و کپ کام توانسته تعداد قابل توجهی از بازی‌های هیجان انگیز و خاص را آماده عرضه در سرویس اپل آرکید کند.

 

معرفی اپل واچ سری 5


اپل واچ سری 5 یکی از مهم‌ترین محصولاتی بود که در جریان کنفرانس اپل در شب گذشته رونمایی شد. این ساعت هوشمند از این پس مجهز به قطب نما و قابلیت روشن بودن همیشگی نمایشگر شده است و کاربران می‌توانند به صورت بهینه‌تر از این ساعت هوشمند استفاده کنند.

معرفی آیفون 11 و آیفون 11 پرو


آیفون 11 و آیفون 11 پرو بدون شک مهم‌ترین محصولات معرفی شده در جریان رویداد شب گذشته بودند. آیفون 11 به عنوان نسخه جدید و پیشرفته ایفون XR معرفی شده است که کاربران می‌توانند از آن طریق به قابلیت‌های ویژه و کاربردی بیشتری درزمینهٔ پردازشی، عکاسی، فیلم برداری و موارد دیگر دسترسی داشته باشند.

 

معرفی امکانات بیشتر در اپل استورهای رسمی


اپل همیشه در جریان کنفرانس‌های رسمی خود در ماه سپتامبر روند پیشرفت کارکرد اپل استورهای رسمی را معرفی می‌کند. امسال نیز مدیر بخش اپل استورهای رسمی نیز در مورد پیشرفت‌های این رویداد مهم توضیحات قابل توجهی ارائه داد.

گفتنی است که در جریان این کنفرانس، بسیاری از افراد مهم درزمینهٔ بررسی محصولات اپل در کنار شخصیت‌های مهمی نظیر استیو وزنیاک نیز حضور داشتند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373