لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپل قیمت آیفون XS و XS Max را 100 دلار ارزان‌تر کرد

اپل قیمت آیفون XS و XS Max را 100 دلار ارزان‌تر کرد

شرکت اپل از روز سه شنبه و پس از معرفی آیفون 11 و نسخه پرو و پرو مکس آن اقدام به کاهش قیمت برخی از محصولات قبلی خود کرده است. بر این اساس آیفون XS و XS Max از این پس با 100 دلار ارزان‌تر آماده عرضه به تمامی کاربران می‌شود.

شرکت اپل پس از معرفی آیفون 11 برخی از مهم‌ترین نسل‌های پیشین سری تلفن‌های هوشمند آیفون را با قیمتی بسیار ارزان‌تر آماده عرضه کرده است. این تلفن‌های هوشمند از این پس با قیمت 899 و 1249 دلار برای نسخه‌های 64 و 512 آماده عرضه شده‌اند.

این در حالی است که نسخه 64 گیگابایتی آیفون XS تا پیش از این با قیمت 899 دلار آماده عرضه به بازار شده بود و اپل برای یک سال این محصول را با یک قیمت ثابت به بازار عرضه می‌کرد. با این حال بخش بازاریابی این شرکت از این پس تصمیم گرفته تا تمامی آیفون‌های قبلی خود را با قیمتی بسیار پایین‌تر آماده ارائه به کاربران کند. بر این اساس این تلفن‌های هوشمند از این پس با قیمت 100 دلار ارزان‌تر آماده عرضه شده‌اند.

اپل استورهای رسمی در سراسر جهان از همین حالا آیفون XS و XS Max را با قیمتی پایین‌تر به فروش می‌رساند؛ با این حال باید به یاد داشت که فروشندگان و عامل‌های فروش محصولات اپل این تلفن‌های هوشمند را احتمالاً با همان قیمت سابق به بازار عرضه می‌کنند که این مسئله به میزان سطح موجودی محصولات در انبار آن‌ها مربوط خواهد بود. بر این اساس نمی‌توان از فروشندگان غیر رسمی انتظار این تغییرات قیمت را نسبت به سال گذشته داشت.

با این حال کاربرانی که علاقه‌مند به بهره‌مندی از این کاهش قیمت‌ها هستند می‌توانند با مراجعه به اپل استورهای رسمی اقدام به خرید آیفون XS و XS Max کنند. گفتنی است اپل استورهای رسمی در بسیاری از کشورهای جهان از جمله آمریکا، چین و کشورهای اروپایی قابل دسترس خواهد بود.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420