لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

تاچ سه بعدی در آیفون 11 و ایفون 11 پرو جای خود را به هپتیک تاچ داد

تاچ سه بعدی در آیفون 11 و ایفون 11 پرو جای خود را به هپتیک تاچ داد

 شرکت اپل در ساخت و تولید آیفون 11 و ایفون 11 پرو اقدام به حذف رابط سخت افزاری تاچ سه بعدی کرده است و به جای آن از هپتیک تاچ استفاده کرده است.

تا پیش از این مینگ چی کو و برخی دیگر از تحلیلگران محصولات شرکت اپل اعلام کرده بودند که شرکت اپل تصمیم دارد تا در سال 2019 میلادی تاچ سه بعدی را از تلفن‌های هوشمند خود حذف کرده و اقدام به ارائه قابلیت هپتیک تاچ به جای آن کند. هپتیک تاچ یک رابط کاربری مشابه با تاچ سه بعدی است که به جای نیاز به فشار انگشت روی موارد خاص در نمایشگر ، نیاز به نگه داشتن انگشت برای مدت زمانی مشخص دارد.

اپل سال گذشته در طراحی و تولید آیفون XR از این رابط کاربری هپتیک تاچ استفاده کرده بود. با این حال بسیاری از کاربران برای استفاده از این قابلیت با مشکلاتی ویژه مواجه بودند که مربوط به نقص توسعه‌های نرم افزاری آی او اس 12 می‌شد. با این حال اپل در توسعه و عرضه آی او اس 13 این محدودیت‌ها و مشکلات را برطرف کرده است و کاربران می‌توانند از این پس به صورت ویژه و منحصر به فرد از این قابلیت استفاده کنند.

در این میان شرکت اپل در سال جاری میلادی در توسعه و عرضه آیفون 11 و آیفون 11 پرو به همراه نسخه مکس آن این قابلیت را به عنوان جایگزینی برای تاچ سه بعدی آماده عرضه کرده است. تاچ سه بعدی اولین بار در سال 2015 به عنوان یک رابط کاربری جدید در تلفن هوشمند آیفون 6 اس و 6 اس پلاس آماده عرضه شده بود که حالا شرکت اپل به دلیل افزایش سطح هزینه‌های مربوط به تعبیه آن زیر نمایشگرهای ال سی دی و اولد تصمیم به حذف آن از نسل جدید گوشی‌های خود گرفته است. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420