لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپل واچ سری 5 به عنوان نسل جدید ساعت هوشمند اپل معرفی و آماده عرضه شد

اپل واچ سری 5 به عنوان نسل جدید ساعت هوشمند اپل معرفی و آماده عرضه شد

شرکت اپل در جریان کنفرانس امشب خود، در کنار معرفی و رونمایی از نسل جدید تلفن‌های هوشمند آیفون، از ساعت هوشمند جدید خود با عنوان اپل واچ سری 5 رونمایی کرده است.

اپل واچ سری 5 از لحاظ ظاهر بدنه و طراحی تغییرات قابل توجهی نسبت به نسل پیشین خود نداشته است؛ با این حال این محصول مجهز به نمایشگر اولد شده است که در نوع خود اولین محصول تولید شده از طرف اپل با این فناوری به‌حساب میاید. اپل واچ سری 5 اولین ساعت هوشمند شرکت اپل است که دارای نمایشگر اولد بوده و از لحاظ کیفیت تصویر بسیار بهینه‌تر از اپل واچ نسل پیشین بوده است.

اپل واچ سری 5 مجهز به تراشه 64 بیتی S5 بوده که از لحاظ بهینه سازی و سرعت پردازش بسیار بهتر از محصول سال گذشته خود شده است. اپل تلاش کرده تا کیفیت سنسورهای مربوط به ردیابی فاکتورهای سلامتی را بهبود داده است تا از آن طریق کاربران به‌صورت بهینه‌تری بتوانند اطلاعات مربوط به فعالیت‌های بدنی خود را تشخیص و ردیابی کنند.

یکی از تغییرات مهمی که اپل در توسعه و عرضه این محصول نسبت به نسل گذشته ارائه داده است، به امکان مسیر یابی از طریق قطب نما مربوط می‌شود. اپل واچ سری پنج با قیمت 499 دلار و 199 دلار بسته به نوع بدنه آماده عرضه می‌شود. مهم‌ترین قابلیت اپل واچ سری 5 مربوط به روشن بودن همیشگی نمایشگر یا همان قابلیت Always On display مربوط می‌شود.

شرکت اپل باوجود اینکه تغییراتی از لحاظ بدنه در این محصول اعمال نکرده؛ اما این محصول بارنگ‌ها و بندهای جدید آماده عرضه به بازار کرده است که از لحاظ بازدهی و ظاهر به‌طور کامل نسبت به نسل پیشین خود قابل تشخیص هستند. اپل واچ سری 5 قرار است در یک نسخه بسیار خاص مجهز به بدنه تیتانیوم آماده عرضه به بازار شود که جزو نسخه‌های ادیشن این محصول به‌حساب خواهد آمد.

اپل واچ سری 5 احتمالاً به‌صورت هم‌زمان با آیفون‌های جدید آماده عرضه به بازار می‌شود. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373