لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

سیستم جست و جوی استیم بهبود میابد

سیستم جست و جوی استیم بهبود میابد

 استیم تصمیم دارد تا در آینده نزدیک در کنار تغییر رابط کاربری و لایبری بازی‌ها، اقدام به توسعه و عرضه الگوریتمی جدید جست و جوی بازی‌های مختلف کند.

توسعه دهندگان استیم در شرکت Valve تلاش دارند تا در از اواسط ماه سپتامبر سال جاری لایبری و رابط کاربری سرویس استیم را تغییر دهند. در این میان، توسعه دهندگان این سرویس تصمیم دارند تا علاوه بر تغییر رابط کاربری و لایبری موسیقی‌ها، اقدام به تغییر قابلیت‌های جست و جو در بازی‌های مختلف کنند. این قابلیت تا پیش از این به صورت آزمایشی برای برخی از کاربران سرویس استیم ارائه شده بود و از اواسط ماه جولای سال جاری میلادی امکان دسترسی به آن را داشتند.

در این میان شرکت Valve تصمیم دارد تا در توسعه و عرضه نسخه جدید این سرویس قابلیت‌های جدیدی را به صورت عمومی و برای تمامی کاربران آماده عرضه کند. بر این اساس کاربران پس از دانلود و نصب آپدیت‌های ماه آینده سرویس استیم در ویندوز و دیگر سیستم عامل‌های پشتیبانی شده از این قابلیت برای جست و جوی بازی‌های مختلف استفاده کنند و بازی‌های مختلف را به صورت بهینه و سریع آماده دانلود و نصب کند.

بهینه سازی جست و جو در بازی‌ها شامل فیلتر سازی بازی‌ها بر اساس دسته بندی و موارد دیگر است که به صورت پیشرفته امکان دسترسی به بازی‌های مختلف را به کاربران ارائه می‌دهد.

گفتنی است که این به روز رسانی قرار است از اواسط ماه سپتامبر آماده عرضه به تمامی کاربران شود و استیم قرار است از طریق این سرویس به صورت ویژه با محصولات رقیب نظیر سرویس پیک گیمز استور و موارد دیگر رقابت کند. استیم یک سرویس با قدمت بسیار طولانی است با این حال این شرکت در طول یکی دو سال گذشته با رقیب های سرسختی مواجه شده است و حالا تصمیم دارد تا با اعمال تغییرات ویژه در سرویس خود تمایل کاربران به دانلود و نصب بازی ها از طریق این سرویس را افزایش دهد. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373