لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپل استورهای رسمی کنفرانس 10 سپتامبر را به صورت زنده پخش می‌کنند

اپل استورهای رسمی کنفرانس 10 سپتامبر را به صورت زنده پخش می‌کنند

 اپل استورهای رسمی در سراسر جهان تصمیم دارند تا کنفرانس رسمی اپل در روز 10 سپتامبر را به صورت زنده برای مراجعین پخش کنند.

بر اساس گزارش‌های منتشر شده از برخی اسناد داخلی اپل، تعداد 508 اپل استور رسمی در سراسر جهان قرار است مراسمی ویژه برای استریم زنده رویداد اپل داشته باشند و کنفرانس رسمی این کمپانی را به صورت زنده برای مراجعین پخش کنند. تمامی این اپل استورهای جهان قرار است در ساعت 10 صبح به‌وقت کالیفرنیا، آمریکا اقدام به پخش زنده رویداد اپل در روز دهم سپتامبر کنند.

گفتنی است که این کنفرانس در سراسر جهان تنها به زبان انگلیسی در حال پخش خواهد بود و اپل این مراسم را تنها در کشورهای انگلیسی زبان پخش خواهد. با این حال کاربران فارسی زبان می‌توانند به صورت اینترنتی و از طریق وب سایت اِن آی سی اقدام به تماشای این رویداد به صورت رایگان و به همراه گزارش فارسی کنند.

کاربران انگلیسی زبان همچنین می‌توانند این رویداد ویژه شرکت اپل را از طریق وب سایت رسمی این شرکت و اپلیکیشن‌های ارائه شده توسط اپل در اپ استور به صورت زنده مشاهده کنند.

با وجود این مسئله، اپل استورهای رسمی در کشورهای انگلیسی زبان ممکن است امسال هیچ تلاشی برای پخش زنده کنفرانس نکرده و آن را با کمی تأخیر آماده انتشار و پخش در سالن‌های کنفرانس خود کنند. با این حال مراجعین انگلیسی زبان می‌توانند با پیدا کردن نزدیک‌ترین اپل استور محل زندگی خود اقدام به تماشای محتوای زندهاین رویداد کنند. گفتنی است که این رویداد از طریق سرویس یوتیوب و توییتر نیز به صورت زنده آماده پخش خواهد شد و کاربران می‌توانند از تمامی روش‌های رسمی و پشتیبانی شده این رویداد را تماشا کنند.

همچنین پس از پایان این رویداد، تمامی گزارش‌های مربوط به محصولات معرفی شده در جریان کنفرانس 10 سپتامبر در بخش خبری اِن آی سی قابل مطالعه خواهد بود. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420