لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

کنفرانس اپل برای اولین بار در یوتیوب استریم می‌شود

کنفرانس اپل برای اولین بار در یوتیوب استریم می‌شود

 شرکت اپل تصمیم دارد تا برای اولین بار در تاریخ فعالیت خود، اقدام به استریم کنفرانس رسمی خود در سرویس‌های ویدیویی متفرقه کند. بر این اساس کنفرانس اپل امسال به صورت رسمی در یوتیوب آماده پخش می‌شود.

این اولین باری است که شرکت اپل تصمیم به همکاری با یوتیوب کرده است و تصمیم به انتشار محتوای کنفرانس خود به صورت لایو در این شبکه دارد. اپل سال گذشته نیز با همکاری شبکه اجتماعی توییتر اقدام به انتشار و استریم کنفرانس دوازدهم سپتامبر 2018 در توییتر به صورت زنده کرده بود و حالا این شرکت تصمیم دار تا برای اولین بار در تاریخ فعالیت خود، ویدیو استریم ویدیوهای کنفرانس خود را در یوتیوب نیز منتشر کند.

اپل همچنین از سال 2015 امکانات لازم برای دسترسی به استریم ویدیوهای کنفرانس خود را از طریق مرورگر مایکروسافت اج نیز ارائه  داده بود و کاربران ویندوز 10 می‌توانستند بدون نیاز به نصب نرم افزاری جداگانه اقدام به تماشای محتوای ویدیویی این رویداد کنند.

تا پیش از آن اپل تماشای رویداد خود را به سافاری و اج محدود کرده بود اما حالا کاربران کروم و فایرفاکس نیز از سال گذشته امکان استریم ویدیوها را خواهند داشت و امسال نیز اپل در توسعه و عرضه این کنفرانس تلاش کرده تا دسترسی به ویدیوی این رویداد را در تمامی دستگاه‌های هوشمند مبتنی بر اینترنت نیز ارائه دهد. بر این اساس کاربران می‌توانند به صورت سریع محتوای ویدیویی کنفرانس دهم سپتامبر را از طریق یوتیوب تماشا کنند.

بر این اساس، کاربران از طریق سرویس یوتیوب در تمامی دستگاه‌های هوشمند، از گوشی‌های اندرویدی و مبتنی بر سیستم عامل آی او اس گرفته تا تبلت‌ها و دستگاه‌های دیگر نظیر ست آپ باکس‌های دیجیتالی مبتنی بر اندروید و حتی تلویزیون‌های هوشمند نیز امکان دسترسی به این کنفرانس را خواهند داشت و می‌توانند محتوای این رویداد ویژه را به صورت زنده تماشا کنند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420