لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

از لوگوی رنگی دعوت‌نامه کنفرانس اپل چه پیش بینی‌هایی می‌توان کرد

از لوگوی رنگی دعوت‌نامه کنفرانس اپل چه پیش بینی‌هایی می‌توان کرد

 طبق رسم هر ساله، اپل در لوگوی اختصاصی خود برای کنفرانس سپتامبر را به گونه‌ای طراحی می‌کند که حاوی پیامی ویژه باشد. لوگوی مربوط به دعوت‌نامه کنفرانس اپل نشانه‌هایی از اتفاقات رویداده طی این کنفرانس را در دل خود دارد.

اپل از چند روز پیش دعوت‌نامه رسمی مربوط به کنفرانس دهم سپتامبر خود را عرضه کرد که حاوی یک لوگوی رنگارنگ و شیشه‌ای به همراه یک عبارت ساده با عنوان By innovation only در زیر آن نوشته شده است. در این میان وب سایت 9to5mac ادعا کرده که این لوگو می‌تواند نشانه‌ای از نوع محصولات معرفی شده در جریان کنفرانس دهم سپتامبر اپل باشد.

در طول دو سال گذشته، لوگوی اپل نشان داده شده برای کنفرانس سپتامبر اپل نشان دهنده والپیپر آیفون‌های جدید بود که رنگ‌های درونی آن‌ها نشان از والپیپر پیش‌فرض آیفون‌ها بود. اما حالا پیش بینی‌ها حاکی از آن است که لوگوی منتشر شده از اپل در کنفرانس دهم سپتامبر امسال نشان از مسائل دیگری دارد.

لوگوی دعوت‌نامه امسال کنفرانس اپل شامل رنگ‌های بنفش، صورتی، زرد، آبی و سبز است که در پس زمینه‌ای سفید رنگ قرار گرفته است. لوگوی اپل نیز به‌صورت شیشه‌ای در آمده است و حالتی مات دارد. بر این اساس وب سایت‌های مختلف خبرگزاری حاکی از آن است که این رنگ‌ها نشان دهنده نحوه رنگ بندی و تولید مدل‌های جدید تلفن‌های هوشمند آیفون هستند.

اپل سال گذشته آیفون XR را در شش رنگ سفید، مشکی، آبی، قرمز، زرد و نارنجی تولید کرده بود و حالا پیش بینی‌های اولیه حاکی از آن است که رنگ بندی نسل جدید آیفون XR تغییرات ویژه‌ای خواهد داشت. بر این اساس رنگ‌های نشان داده شده در لوگوی دعوت‌نامه اپل احتمالاً به عنوان رنگ بندی اصلی آیفون XR جدید شناخته خواهد شد که پنل پشتی آن‌ها به‌صورت شیشه‌ای مات طراحی می‌شوند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373