لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

سهم سرویس‌های استریم در صنعت موسیقی به 80 درصد رسید

سهم سرویس‌های استریم در صنعت موسیقی به 80 درصد رسید

نزدیک به 18 سال پیش بود که شرکت اپل با توسعه و عرضه سرویس آیتونز گامی مهم برای عرضه موسیقی‌های دیجیتالی به صورت قانونی برداشت و حالا گزارش‌ها حاکی از آن است که سهم فروش موسیقی‌های قانونی از طریق سرویس‌های استریم به 80 درصد رسیده است.

بر اساس گزارش جدید وال استریت ژورنال، سرویس‌های استریم موسیقی نظیر اپل موزیک و اسپاتیفای بیش از 80 درصد سهم بازار موسیقی را در اختیار خود گرفته‌اند. بر این اساس، درآمد سرویس‌های استریم موسیقی در طول شش ماه گذشته در کشور آمریکا بیش از 26 درصد گسترش یافته است و بسیاری از استودیوهای ضبط و پخش موسیقی‌ها از همین حالا به ارائه محصولات دیجیتالی خود در این سرویس‌ها علاقه‌مند شده‌اند.

وال استریت ژورنال اعلام کرده که درآمد این استودیوها در طول بازه زمانی یاد شده به 4.3 میلیارد دلار رسیده است که شامل 80 درصد درآمد اصلی تمامی استودیوهای ضبط و پخش موسیقی است.

توسعه سرویس‌های مبتنی بر اشتراک و عرضه اشتراک‌های فری میوم مبتنی بر نمایش تبلیغات به کاربران اصلی‌ترین عامل افزایش درآمد این سرویس‌ها به حساب میاید. سرویس اسپاتیفای علاوه بر فروش اشتراک‌های پریمیوم و پولی، به کاربران بابت پخش رایگان موسیقی‌ها تبلیغات صوتی و تصویری را پخش می‌کند. علاوه بر این، سرویس اپل موزیک نیز با جلب اعتماد کاربران خود توانسته تعداد زیادی از کاربران را خرید اشتراک سرویس خود جلب کند. از طرف دیگر این دو سرویس با پخش اطلاعات آماری مربوط به هر یک از موسیقی‌ها به هنرمندان و استودیوهای پخش موسیقی درآمد زایی می‌کنند.

با وجود تمامی موارد فوق، افزایش تعداد کاربران این دو سرویس عامل اصلی افزایش سطح درآمد استودیوهای پخش موسیقی از طریق سرویس‌های استریم بوده است. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420