لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپل تگ مکان یابی اختصاصی خود را تولید میکند

اپل تگ مکان یابی اختصاصی خود را تولید میکند

 هفته گذشته بود که گزارشی مبنی بر تلاش اپل برای توسعه ابزارهای مکان یابی منتشر شده بود و حالا مشخص شده که محصولاتی با عنوان اپل تگ قرار است در آینده نزدیک آماده عرضه به بازار شوند.

مینگ چی کو در گزارش اخیر خود اعلام کرده که شرکت اپل در حال توسعه و عرضه محصولاتی با عنوان اپل تگ Apple Tag است که می‌توانند با اتصال به وسایل مختلف نظیر کیف پول، کیف دستی و جا سوئیچی مکان آن‌ها را از طریق بخش Find My در آیفون‌ها و ابزارهای دیگر ردیابی کنند و مکان آن‌ها را شناسایی کنند.

اپل تگ قرار است با ظاهری دایره‌ای شکل و سفید رنگ طراحی و تولید شوند و کاربران می‌توانند با قرار دادن آن‌ها در ابزارهای پر استفاده خود از مکان آن‌ها در هر لحظه با خبر شوند. گفتنی است که این محصولات قرار است مجهز به تکنولوژی ارتباطی بی‌سیم Ultra-wideband به اختصار: UWB شوند. این فناوری، عملکردی مشابه با وای فای و بلوتوث دارد با این حال می‌تواند با دقت بیشتری مکان یک دستگاه گم شده در شعاع دورتر را مکان یابی و ردیابی کنند.

بر اساس بررسی‌های انجام شده توسط وب سایت Electronic Design فناوری یاد شده می‌تواند تا 100 برابر دقیق‌تر از فناوری بلوتوث LE و وای فای مکان یک محصول را شناسایی کنند و میزان خطای آن‌ها بین 5 تا 10 سانتی متر خواهد بود.

اپل تگ به‌عنوان یک محصول مکان یابی قرار است در طول یک سال آینده آماده عرضه به کاربران شود که دلیل این مسئله به کشف حضور بخش پشتیبانی نرم افزاری این محصولات در بخش Find My نسخه‌های بتای آی او اس 13 بوده است. بررسی‌های اولیه حاکی از آن است که شرکت اپل در طول پشتیبانی و عرضه‌ای او اس 13 و پیش از عرضه‌ای او اس 14 این محصولات را آماده عرضه به بازار می‌کند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420