لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپل گوگل را به ایجاد هراس امنیتی در میان کاربران آیفون متهم کرد

اپل گوگل را به ایجاد هراس امنیتی در میان کاربران آیفون متهم کرد

 شرکت اپل به تازگی گوگل را به ایجاد هراس امنیتی در میان کاربران تلفن‌های هوشمند آیفون متهم کرده است و اعلام کرده که گوگل بدون داشتن اطلاعات کافی، گزارش‌هایی در مورد حفره‌های امنیتی در آیفون‌ها را منتشر کرده است. 

هفته گذشته بود که شرکت گوگل اعلام کرد که یک حفره امنیتی در تلفنهای هوشمند آیفون باعث ایجاد دردسرهای بسیار زیادی برای کاربران شده است. این حفره امنیتی به ادعای گوگل باعث می‌شد تا برخی از وب‌سایت‌های مخرب که تعداد بازدید قابل‌توجهی دارند می‌توانند به اطلاعات کاربران شامل موقعیت مکانی، اطلاعات شخصی ذخیره شده در حساب آیکلاود و موارد دیگر دسترسی پیدا کنند.

شرکت اپل اعلام کرده که این حفره امنیتی 10 روز پیش از پیدا شدن از طرف موسسه‌های امنیتی، برطرف شده است و هیچ یک از تلفن‌های هوشمند مبتنی بر سیستم عامل آی او اس در حال حاضر با این مشکل امنیتی مواجه نیستند. اپل با تکیه بر این مسئله گوگل را متهم به ایجاد هراس در میان کاربران تلفن‌های هوشمند آیفون متهم کرده است.

اپل همچنین اعلام کرده که وب‌سایت‌های مخرب در این زمینه کمتر از 10 مورد بوده‌اند که به دلیل ارائه محتوای غیرمعمول باعث ایجاد دردسرهای بسیار زیادی برای کاربران شده بودند که حالا این مشکلات به‌طور کامل برطرف شده‌اند. شرکت اپل اعلام کرده که مشکل یاد شده در اواخر ماه فوریه سال جاری میلادی کشف شده و آن را در مدت زمان 10 روز پس از کشف، برطرف کرده است. این در حالی است که گوگل به صورت کاملاً مغرضانه اقدام به انتشار اطلاعات مربوط به این حفره امنیتی دو ماه پس از کشف شدن آن کرده است.

در پایان اپل به کاربران خود اطمینان داده که هیچ یک از دستگاه‌های الکترونیکی و هوشمند این شرکت با حفره‌های امنیتی ویژه مواجه نیستند و کاربران می‌توانند به صورت بهینه از دستگاه‌های خود استفاده کنند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373