لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

تاچ آیدی سال آینده به آیفون 12 خواهد آمد

تاچ آیدی سال آینده به آیفون 12 خواهد آمد

 شرکت اپل تصمیم دارد تا در سال 2021 و در جریان تولید و رونمایی از آیفون 12 از سیستم احراز هویت تاچ آیدی استفاده کند.

بر اساس گزارش‌های منتشر شده توسط برخی از خبرگزاری‌ها، شرکت اپل در تلاش است تا در سال 2020 میلادی فرایند تعبیه سنسور تاچ آیدی در زیر نمایشگر آیفون 12 را طی کند و از آن طریق به کاربران امکانات ویژه‌ای در زمینه احراز هویت و باز کردن قفل آیفون‌ها را ارائه دهد.

گزارش جدید بلومبرگ بر این تأکید است که شرکت اپل در سال آینده نمایشگرهای مبتنی بر سنسور اثر انگشت را آماده عرضه به بازار می‌کند تا با شرکت‌هایی نظیر سامسونگ، وان پلاس و هواوی در زمینه عرضه محصولات مبتنی بر سیستم احراز هویت پیشرفته رقابت کند.

اپل تصمیم دارد تا تاچ آیدی جدید را در کنار فیس آیدی آماده عرضه به بازار کند. بر این اساس کاربران می‌توانند از دو طریق، یعنی اسکن چهره یا اثر انگشت اقدام به باز کردن قفل تلفن هوشمند خود کنند و به صورت بهینه اقدام به استفاده از دستگاه‌های هوشمند خود کنند.

خبرگزاری بلومبرگ اعلام کرده که این اطلاعات را از طرف مینگ چی کو، تحلیلگر سرشناس محصولات شرکت اپل به دست آورده است. بر اساس ادعای مینگ چی کو، اپل فرایند تولید سنسورهای اثر انگشت را از سال 2020 آغاز می‌کند با این حال عرضه قابلیت مبتنی بر این فناوری از سال 2021 آغاز می‌شود و اپل تا دو سال دیگر یعنی زمان معرفی آیفون 12 یا محصولی که با نامی مشابه شناخته می‌شود، اقدام به معرفی محصولی مشابه در بازار می‌کند.

مینگ چی کو تأکید کرده که شرکت اپل تمامی فناوری‌های مربوط به این سیستم احراز هویت را به صورت اختصاصی توسعه می‌دهد و از شرکت‌های دیگر در زمینه عرضه این قابلیت کمک نخواهد گرفت و آن را همانند فیس آیدی به صورت انحصاری به بازار عرضه می‌کند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420