لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپل تی وی نسل 5 احتمالاً در کنفرانس سپتامبر 2019 رونمایی می‌شود

اپل تی وی نسل 5 احتمالاً در کنفرانس سپتامبر 2019 رونمایی می‌شود

گزارش‌های اخیر حاکی از آن است که شرکت اپل تصمیم دارد تا از اپل تی وی نسل 5 در جریان کنفرانس سپتامبر 2019 رونمایی کند.

گزارش اخیر وب سایت Mac Rumors اعلام کرده که شرکت اپل تصمیم دارد تا از اپل تی وی نسل 5 در جریان کنفرانس دهم سپتامبر 2019 رونمایی کند. این اطلاعات از طرف اکانت توییتری never_released منتشر شده است و وب سایت یاد شده با استناد بر آن اعلام کرده که شرکت اپل تصمیم به رونمایی از نسل جدید ست تاپ باکس دیجیتالی خود آماده عرضه کند.

بر اساس این اطلاعات، اپل تی وی نسل 5 قرار است با تراشه A12 آماده عرضه شود که از لحاظ پردازش تصویر و رابط کاربری از توانایی‌های بیشتری برخوردار است.

اپل تا پیش از این از تراشه A12 در تولید آیفون XS و XS Max و XR استفاده کرده بود و حالا به نظر می‌رسد که این کمپانی تصمیم دارد تا اپل تی وی نسل 5 را نیز به همین تراشه پردازشی آماده عرضه به بازار کند. شرکت اپل تا پیش از این اپل تی وی 4K را در جریان کنفرانس دوازدهم سپتامبر 2017 و با تراشه پردازشی A10X Fusion رونمایی کرده بود که تنها تغییراتی که نسبت به اپل تی وی نسل 4 داشت به پردازش تصاویر با کیفیت 2160p مربوط می‌شد. بسیاری از منابع خبری نیز در کنار این شایعات، حضور نسل جدید ست تاپ باکس دیجیتالی اپل تی وی را در کنار نسل جدید آیفون‌ها تائید کرده‌اند.

اپل تصمیم دارد تا در روز سه شنبه هفته آینده مصادف با نوزدهم شهریور 1398 کنفرانس جدید خود را برای معرفی محصولات سخت افزاری جدید برگزار کند. این رویداد که در سالن آمفی تئاتر استیو جابز برگزار می‌شود، قرار است زمان معرفی آیفون 11 یا آیفون 12 در کنار اپل واچ سری 5 و احتمالاً اپل تی وی نسل 5 باشد. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373