لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

معرفی آیفون اس ای 2 در سال 2020 قطعی شد

معرفی آیفون اس ای 2 در سال 2020 قطعی شد

 گزارش‌های اخیر حاکی از آن است که شرکت اپل تصمیم دارد تا از اولین تلفن هوشمند میان رده خود پس از آیفون SE باش عنوان آیفون اس ای 2 رونمایی کند.

بر اساس گزارش خبرگزاری تایوانی Nikkei شرکت اپل در حال بررسی امکانات لازم برای تولید انبوه یک تلفن هوشمند میان رده در کارخانه‌های چینی و هندی است. این کارخانه‌ها، مکان‌هایی هستند که شرکت‌های هواوی، سامسونگ و شیائومی اقدام به سفارش تولید انبوه و اسمبل تلفن‌های هوشمند خود می‌کنند.

این گزارش دومین اطلاعات منتشر شده از آیفون اس ای 2 توسط خبرگزاری‌های قابل اعتماد است؛ تا پیش و مشخصاً سال گذشته، خبرگزاری Economic Daily News اطلاعاتی مهم در مورد تلاش اپل برای تولید و عرضه آیفون میان رده جدید داده بود و حالا مشخص شده است که این تلفن هوشمند قرار است در سال 2020 آماده معرفی و عرضه به بازار شود.

گزارش‌های اخیر حاکی از آن است که این تلفن هوشمند قرار است با ظاهری مشابه با آیفون 8 و با نمایشگر 4.7 اینچ آماده عرضه به بازار شود. این تلفن هوشمند تنها گوشی اپل در سال 2020 خواهد بود که از نمایشگر اولد استفاده می‌کند و دیگر آیفون‌های 2020 مجهز به نمایشگر اولد خواهد شد. این تلفن هوشمند قرار است با دوربین تک لنز به همراه حداکثر ذخیره سازی 128 گیگابایت آماده عرضه به بازار شود.

اپل احتمالاً این تلفن هوشمند را با قیمت زیر 300 دلار آماده عرضه به بازار می‌کند تا کاربران بتوانند با پرداخت هزینه بسیار پایین‌تر اقدام استفاده و تجربه از سیستم عامل آی او اس و یک تلفن هوشمند تولید شده توسط شرکت اپل کنند. علاوه بر این، پیش بینی می‌شود که این محصول همانند نسخه اول آیفون اس ای که در مارس 2016 معرفی شد، در مارس 2020 آماده معرفی و عرضه شود.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420