لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

سونی یک کنسول دیگر را در کنار پلی استیشن 5 رونمایی می‌کند

سونی یک کنسول دیگر را در کنار پلی استیشن 5 رونمایی می‌کند

گزارش‌های اخیر حاکی از آن است که شرکت سونی تصمیم دارد تا در کنار پلی استیشن 5 از یک کنسول دیگر نیز رونمایی کند.

بر اساس گزارش SegmentNext شرکت سونی تصمیم دارد تا در آینده نزدیک از دو کنسول جدید رونمایی کند. سونی تصمیم دارد پلی استیشن 5 را به عنوان نسخه بهبود یافته از نسل آینده کنسول‌های خود رونمایی کند و از طرف دیگر یک کنسول دیگر را مبتنی بر سرویس‌های پردازش ابری در آینده نزدیک آماده عرضه کند.

اطلاعات یاد شده نشان دهنده آن است که سونی در روز 29 اوت 2019 یک پتنت جدید را در سازمان ثبت اختراع آمریکا برای یک سیستم جدید در زمینه ارائه بازی‌ها به همراه سیستم پردازش ابری به ثبت رسانده است.

سونی تصمیم دارد تا در آینده نزدیک از این کنسول جدید با قابلیت‌های جدید و بهبود یافته رونمایی کند. این کنسول قرار است به صورت مشخص تبدیل به اولین رقیب مهم ایکس باکس مینی و پروژه اسکارلت در بازار جهانی شود که قرار است از طریق ارتباط با اینترنت و پردازش‌های ابری مبتنی بر سرورهای ابری امکانات ویژه‌ای را در اختیار کاربران قرار دهد.

شرکت سونی همچنین تصمیم دارد تا پلی استیشن 5 را به همراه قدرت پردازشی بیشتر آماده عرضه به بازار کند که از لحاظ توان پردازشی توان بیشتری داشته و امکان اجرای بازی‌ها به صورت آفلاین را نیز دارد.

بر این اساس می‌توان به این نتیجه رسید که نسل نهم کنسول‌های بازی خانگی قرار است به عنوان ابزاری برای اجرای بازی‌های ویدیویی با پشتیبانی از پردازش ابری آماده عرضه به بازار شوند و آینده کنسول‌های بازی مبتنی بر پردازش ابری خواهد بود و شرکت‌های توسعه دهنده این محصولات دیگر تمایلی به افزایش سطح قدرت پردازش نخواهند داشت. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420